CUSTOMER SUPPORT (JOCURI DE NOROC ONLINE)
CONFIDENTIAL - 1 pozițieCandidatul Ideal
Profil candidat:
- Studii medii / superioare;
- Cunostinte medii limba engleza;
- Cunostinte operare PC;
- Persoana organizata, orientata catre rezultate;
- Capacitate de analiza si prioritizare ;
- Atentie distributiva;
- Inteligenta emotionala, empatie.
- Studii medii / superioare;
- Cunostinte medii limba engleza;
- Cunostinte operare PC;
- Persoana organizata, orientata catre rezultate;
- Capacitate de analiza si prioritizare ;
- Atentie distributiva;
- Inteligenta emotionala, empatie.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- activitati zilnice privind inregistrarea clientilor, verificarea si validarea conturilor, evidenta statusului conturilor;
- monitorizarea activitatii clientilor pentru a ︁︀︂︃︃︇︁︆︄identifica orice risc si orice pontentiala frauda;
- acorda asistenta clientilor companiei ca urmare a solicitarilor si / sau reclamatiilor acestora referitoare la activitatea desfasurata pe platforma de joc;
- actualizarea bazelor de date.
- activitati zilnice privind inregistrarea clientilor, verificarea si validarea conturilor, evidenta statusului conturilor;
- monitorizarea activitatii clientilor pentru a ︁︀︂︃︃︇︁︆︄identifica orice risc si orice pontentiala frauda;
- acorda asistenta clientilor companiei ca urmare a solicitarilor si / sau reclamatiilor acestora referitoare la activitatea desfasurata pe platforma de joc;
- actualizarea bazelor de date.
Publicat
23 Sept. 2024
Reactualizat
23 Sept. 2024
Expiră
23 Oct. 2024
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.
Joburi similare