Customer service
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- studii medii/studii superioare
-limba engleza nivel conversational
- limba spaniola, constitue un avantaj
- experienta constitue un avantaj
Descrierea jobului
- mentine legatura cu clientii si preia comenzile transmise de acestia
- verifica sistemul de gestiune integrat pentru colectarea ︁︀︂︃︃︈︃︀de informatii referitoare la procesarea corecta a comenzilor sau la existenta stocului
- introduce si proceseaza comenzile in sistemul integrat folosit de companie, cu acuratete, avand responsabilitatea deciziei folosirii unui tip de comanda sau altul
- actualizeaza date in sistem
- creeaza documentele interne specifice inregistrarilor clientilor
- intelege si comunica clar si concis detaliile/instructiunile de livrare
- transmite catre depozit datele necesare finalizarii comenzilor
- urmareste stadiul de livrare al unei comenzi si informeaza clientii asupra detaliilor de livrare
- inregistreaza si rezolva solicitarile clientilor
Beneficii:
- contract de munca pe perioada nedeterminata
- salariu motivant
- tichete de masa 35 RON /zi
- decontare transport
- bonus de recomandare
- bonus de Craciun si Pasti
- training la locul de munca
- posibilitatea dezvoltarii pe plan profesional
Transport asigurat din zona Poclusa de Barcau, Sarsig, Cenalos, Bogei, Tauteu, Chiraleu.
Informatii de Luni pana Vineri intre orele 09:00 -17:00 la fabrica din Oradea, str. Uzinelor nr. 8.
Descrierea companiei
SC NBI INDUSTRIAL ORADEA SRL este o companie multinationala spaniola in expansiune care face parte din grupul NBI , al carei obiect de activitate este fabricarea si comercializarea de piese de aluminiu cu tehnologie si prelucrare HPDC.
Compania executa procese de injectie, mecanizare, filetare, vibro-finisare, sablare, slefuire.Majoritatea produselor finite se exporta pe piata auto germana.