Customer Service - Targu-Mures
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Pentru ocuparea acestui rol este nevoie sa indeplinesti urmatoarele cerinte:
- Studii Superioare
- Limba Engleza - fluent, Limba Germana- constituie avantaj
- Cunostinte pachet Microsoft Office, SAP constituie avantaj
- Abilitati de organizare si planificare
- Deprinderi de comunicare
- Abilitati de analiza
- Orientare spre client
- Munca in echipa
- Tichete de masă,
- Bonus anual de performanță,
- Bonuri cadou de sarbatori,
- Bonus de fidelitate,
- Al 13-lea salariu,
- Abonament medical,
- Posibilități de dezvoltare profesionala.
Descrierea jobului
- Asigurarea serviciului clienti si transmiterea comenzilor catre magazie ︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁pe data de livrare ceruta.
- Realizarea standardelor de proces relevante si a cerintelor de clienti.
- Supravegherea livrarilor si analiza cauzelor precum si asigurarea masurilor corective in cazul unor probleme de livrare si/sau a unei reclamatii logistice.
- Validarea comenzilor clientilor si acordul cu Demand planning si Production planning in cazul variatiilor de forecast. Proceseaza comenzile trimise de clientii HTM si se asigura ca acestea sunt corect preluate in sistemul SAP.
- Comunica cu clientii in cazul aparitiei oricaror deviatii de la comenzile de comun acord agreeate astfel incat acestia sa aiba in orice moment cele mai noi informatii cu privire la comenzi si stadiul lor de finalizare.
- Escaladeaza problemele care nu pot fi solutionate direct intre el si client, conform cu procedura interna de escaladare.
- Pune la dispozitia membrilor echipei aferente departamentului de care apartine si echipei manageriale, datele solicitate de acestia cu privire la: previziunile comenzilor clientilor, variatiile comenzilor clientilor, situatia comenzilor actuale versus cantitati planificate si intarzieri de productie si/sau de livrare; situatii legate de stocurile produse finite, subansamble si materii prime, de fiecare data cand sunt solicitate si in timp util.
- Monitorizeaza saptamanal realizarile versus target si identifica motivele pentru deviatii precum si actioneaza corectiv si preventiv pentru reatingerea obiectivelor. Cazurile cu impact semnificativ se vor escalada imediat. Crearea si mentinerea relatiei cu clientii
Descrierea companiei
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM este o companie tanara si dinamica, parte a HIRSCHMANN AUTOMOTIVE GmbH. Activitatea de productie a inceput in Decembrie 2007, primele produse fiind cablaje pentru sistemele de asistenta la parcare. Cu timpul activitatea de productie s-a extins si s-a diversificat, in prezent producand peste 500 tipuri de produse pentru industria auto si nu numai. Clientii nostri sunt principalii producatori de automobile si de subansamble din industria auto. Angajatii nostri, calificati si dedicati se confrunta cu multe provocari noi, cu scopul de a atinge obiectivul nostru comun, acela de a obtine o pozitie de lider pe piata internationala.
Cresterea este posibila doar daca lucram impreuna!
- 16 Sept. 2024
Customer Service with Italian-work from office
WNS Global Services
București, Calarasi, Giurgiu, Ilfov -
-