Customer Service Advisor - Brasov
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ce presupune acest job? Ce inseamna sa fii Customer Service Advisor la Gomag?
Pe scurt, rabdare si empatie sa raspunzi la telefon, pe email sau tichete, abilitatea sa prinzi lucrurile rapid, din mers – pentru ca vei invata platforma Gomag cap-coada, si cel putin cunostinte tehnice de baza.
Adica sa stii ce e acela un link, hosting, CPanel, feed, banner sau import de produse.
De multe ori, responsabilitatea ta va fi sa explici clientilor concepte tehnice – pe care e clar ca trebuie sa le intelegi tu mai intai, si sa ii asisti in rezolvarea situatiilor cu care se confrunta in platforma.
Stai linistit(a), vei avea la dispozitie un interval de timp sa inveti mai intai platforma, abia apoi vei interactiona direct cu clientii.
Calitatile pe care le cautam:
- Ai bune cunostinte tehnice: esti familiarizat(a) cu utilizarea calculatorului, constituie avantaj cunoasterea termenilor standard SaaS sau IT si alti termenii uzuali din online
- Esti pasionat(a) de interactiunea cu oamenii, sociabil(a) si cu o abordare directa spre obtinerea rezultatelor
- Ai experienta in vanzari, management de proiect, relatii clienti sau tele-sales (constituie avantaj)
- Cunosti si o limba straina (de preferat, engleza)
- Ai abilitati excelente de comunicare, atat conversational, cat si in scris
- Ai abilitati de vanzare si negociere, precum si capacitatea de a gestiona refuzuri
- Esti o fire activa si ai capacitatea de a lua decizii rapide, chiar si sub presiune
- Ai atentie la detalii pentru a asigura calitatea si acuratetea informatiilor
- Ai capacitatea de a lucra cu termene limita
- Ai capacitatea de a lucra atat individual, cat si in cadrul unei echipe
- Esti un comunicator excelent care este curios din punct de vedere tehnic, ii place sa rezolve problemele si stie cum sa traduca anumite concepte tehnice indiferent de nivelul de cunostinte al interlocutorului (chiar daca problemele pe care le semnaleaza nu sunt clar definite, chiar daca solutiile uzuale nu functioneaza si chiar daca e cea de-a 5 persoana pe care o ajuti in ziua respectiva sa rezolve aceeasi problema)
- Esti deschis la feedback-ul constructiv si la feedback-ul clientilor
Descrierea jobului
- Vei invata platforma Gomag in detaliu astfel incat sa poti diagnostica, rezolva situatii si identifica ︁︀︂︃︃︈︃︀solutii pentru problemele cu care se confrunta clientii platformei
- Vei gestiona apeluri, email-uri si tichete din partea clientilor
- Vei rezolva cat se poate de rapid situatiile pe care le semnaleaza clientii
- Vei pune intrebari targetate, formulate in diverse feluri astfel incat sa intelegi sursa problemei clientului
- Vеi pastra еvidenta interаctiunilor cu cliеntii si vei inrеgistrа informatiile transmise de acestia
- Vei oferi ajutor tehnic pas cu pas, fie in scris, fie vorbit, atat pentru clienti care au cunostinte avansate despre Internet, cat si pentru oameni complet incepatori
- Vei redirectiona situatiile pe care nu le poti rezolva sau nu le poti rezolva singur catre responsabili din echipa interna, cu toate detaliile aferente astfel incat acestia sa preia rapid sarcina ta
- Iti vei ajuta colegii in rezolvarea situatiilor ce tin de serviciile si platforma Gomag cu ajutorul nivelului tau de expertiza
- Munca ta va presupune gestionarea anumitor date personale
De ce sa te alaturi echipei Gomag in Brasov:
1. Pentru o echipa dedicata 🚀
Suntem profesionisti, specialisti cu diploma in diverse domenii, insa intre noi nu exista diferente. Poti sa vorbesti deschis si sa ceri ajutorul oricarui coleg, incepand de la CEO si CTO. Plus ca vei lucra cu tehnologie de ultima generatie.
2. Pentru colegi de gasca 😎🦸️
Uite, o sa fim super sinceri. Petreci la birou peste 8 ore impreuna cu alti oameni – si sunt 8 ore in care sigur nu vrei sa te simti ca in iad, impuns cu furca de bug-uri si deadline-uri. Am format echipa Gomag doar din oameni de gasca, seriosi cand vine vorba de munca dar la fel de seriosi si cand vine vorba de o pauza. Mai o gluma, mai o poveste, mai o masa impreuna, ziua la munca va trece mai usor. Aici nimeni nu e lasat pe dinafara si garantat iti vei face prieteni noi inca din prima saptamana. Colegi prietenosi, teambuildinguri, cafea, fructe si snacksuri pentru energie si apa pentru hidratare.
3. Pentru ca poti sa faci level up in firma ⬆️ 🏆
Avem o multime de colegi care au avansat in cadrul firmei si asta fara sa le ia ani de zile. Recunoastem meritele si talentul acolo unde il vedem si il rasplatim din plin. Bineinteles, si financiar. Cautam super-colegi si suntem pregatiti sa ii recompensam pe masura.
4. Pentru teambuilding-uri memorabile 🚵️ 🚣 🏕️
Excursii la cabana? Bifat. Drumetii pe munte? Bifat. Picnic sub ciresi? Bifat. Iesiri pe bicicleta? Bifat. Rafting? Bifat. Jungle Park? Bifat. Team Outdoor Race? Bifat. Altceva? Bifat oricum, ca de nu l-am facut deja, vom face. Aici o sa ai nevoie de o alta super abilitate: sa NU te pierzi prin padure. Si daca o faci, sa o faci cu stil, trebuie sa duci traditia mai departe 😀
Ce iti mai oferim la Gomag?
- Salariu competitiv in functie de competente si experienta
- Contract de munca si oportunitatea unui loc de munca stabil
- Program de lucru full-time, 8 ore pe zi, de luni pana vineri
- Cursuri de dezvoltare profesionala si personala
- Asigurare de viata
- Abonament la sala
- Tot ce vrei sa citesti de la Bookster
- Restul te lasam sa le descoperi pe parcurs. 😉
Si, ca sa rezumam tot ce am spus pana acum:
Asadar daca iti place sa comunici la telefon, pe email sau live chat si, in acelasi timp, esti responsabil si pregatit sa oferi solutiile potrivite clientilor, hai in echipa Gomag! Daca te regasesti in anuntul nostru, aplica pentru ca vrem sa te cunoastem!
Nu te regasesti in cerinte, dar stii pe cineva care o face? Trimite-i anuntul nostru. Iti vom ramane vesnic indatorati 🙂
Descrierea companiei
Salut! Noi suntem Gomag, platforma eCommerce 100% romaneasca si o echipa de +45 de de oameni cu diferite cunostinte legate de online si eCommerce, de la programatori, designeri, testeri pana la specialisti de marketing, consilieri clienti si client manageri. Avem peste 19 ani de experienta in piata de eCommerce iar in acest moment, peste 4000 de clienti folosesc platforma pentru magazinele lor online de fashion, cadouri, bijuterii, cosmetice, unelte, home & deco, IT&C, librarii, florarii si muuulte, multe altele.
Gomag se dezvolta in mod continuu prin noi functionalitati, unele chiar unice pe piata din Romania (cum ar fi GoBot, primul bot intr-o platforma e-commerce nationala) iar numarul de clienti creste constant, de la o zi la alta.
Prin urmare, daca ai experienta si vrei sa lucrezi impreuna cu noi pe unul dintre job-urile disponibile, te asteptam cu drag intr-un mediu de lucru informal si prietenos, unde ai ocazia sa iti dezvolti abilitatile la maximum.
Mai multe informații despre noi sunt disponibile pe site-ul nostru, www.gomag.ro