Customer Service - Call center agent
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- găsești subiect de vorba cu orice persoană din jur, dai dovadă de amabilitate și răbdarea de a asculta pe oricine?
- te uiți la filme în engleză fără subtitrare?
- emani o energie ce-i inspiră pe cei din jur și le aduce zâmbetul pe buze?
- Microsoft Office este “biroul” tău preferat?
Cerințe suplimentare:
- ești un team-player;
- știi cum să îți gestionezi eficient timpul și poți lua decizii rapid.
Descrierea jobului
- vei discuta cu clienții și le vei fi de ajutor în rezolvarea cererilor acestora;
- vei invăța ︃︁︃︈︁︂︄︁︂︃cum funcționeaza produsele/serviciile bancare;
- vei folosi în jur de 15 aplicații bancare în sprijinul clienților dar și al colegilor.
Detalii job:
- suntem alături de clienții noștri non-stop, iar echipa noastra lucreaza in 5 schimburi cu o jumatate de ora pauză de masa (6:30-15:00, 9:00-17:30, 11:30-20:00, 13:30-22:00, 22:00-6:30) de luni până duminică;
- în fiecare săptamană se respecta cele 2 zile libere;
- nu avem niciodată mai mult de 3 ture de noapte succesive și programul se stabilește lunar încercând să satisfacem toate nevoile colegilor.
Ce oferim:
- dobândirea de cunoștințe folositoare pentru orice alt departament al băncii, cunoștințe care luminează considerabil CV-ul tău;
- o echipă formată din tineri ce se află într-o continuă evoluție, se ajută reciproc și creează o atmosferă prietenoasă și destinsă;
- atât program de zi, cât și de noapte (de ajutor pentru studenții care vor să fie prezenți la cursuri);
- tichete de masă;
- abonament medical și Bookster.
Descrierea companiei
Apreciem experienţa şi expertiza. Alături de dinamism şi diversitate, experienţa acumulată a fost şi va fi întotdeauna piatra de temelie a calităţii serviciilor oferite.
Cu pasiunea si energia noastră, suntem agili în a răspunde provocărilor şi schimbărilor. Atitudinea noastră – „noi putem (can do)” – ne permite să ne concentrăm pe oferirea de soluţii şi îndeplinirea asteptărilor tuturor părţilor interesate.
Promovăm diversitatea ca unul dintre aspectele de bază ale culturii noastre corporative. Fondul diversificat şi prezenţa grupului în diferite regiuni ne permit să avem o viziune de ansamblu din multiple perspective, să gândim „out of the box” şi să fim creativi.
Prezenţi pe piaţa financiar-bancară încă din anul 1993, sub titulatura Banca de Credit Industrial şi Comercial, din 2000 Finansbank, am devenit Credit Europe Bank în 2007. Am crescut, ne-am dezvoltat şi indiferent de numele nostru am avut o singură misiune: să oferim cele mai potrivite produse şi servicii bancare, cât mai adaptate nevoilor clienților noștri. Suntem experţi în anumite pieţe şi pentru anumite produse. Fie că a fost vorba de IMM-uri, de mari companii sau de clienţi persoane fizice, am pus în sprijinul acestui obiectiv noi modele de banking, tehnologii în premieră precum şi dorinţa de a fi de ajutor, de a rămâne aproape de clienții noștri şi de afacerile lor. Cu expertiza noastră, oferim soluţii personalizate pentru a satisface nevoile clienţilor nostri.
Ca parte a grupului financiar olandez Credit Europe NV, dorim să punem la dispoziţie experienţă, competenţă si inovaţie - pentru că adevărata recunoaştere a valorii produselor şi serviciilor pe care le oferim este dată de cei care le utilizează.
O recunoaştere de care se bucură din plin şi CardAvantaj, un nume cu o semnificație specială pentru noi. În urmă cu 19 ani acest brand aducea, pentru prima dată în România, un instrument de plată în rate cu zero dobândă, uşor de înţeles, uşor de utilizat. De la introducerea sa pe piaţă, CardAvantaj şi-a făcut peste 300.000 de prieteni, clienţi care l-au utilizat cu folos, găsind cele mai potrivite soluţii în cadrul unei reţele proprii de câteva mii de comercianţi - cea mai dezvoltată din România. În tot acest timp CardAvantaj s-a străduit să fie la înălţimea dorinţelor lor, venind tot timpul cu funcţiuni şi beneficii inovatoare.