Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Cost Controller

HOTEL CROWNE PLAZA BUCURESTI
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Experienţă de minim 5 ani ȋntr-un rol similar, ȋn controlul costurilor ȋn domeniul Horeca;
  • Studii superioare ȋn domeniul economic;
  • Cunoaşterea softului Charisma ERP reprezintă un avantaj;
  • Inţelegerea principiilor contabile de bază şi a conceptelor financiare;
  • Capacitate de planificare, organizare, prioritizare a sarcinilor şi de respectare a termenelor limită.
  • Competenţe digitale: Word, Excel

Descrierea jobului

  • Calculează costurile de vânzare a produselor din departamentul de Alimentaţie Publică (F&B) pe baza reţetelor primite şi le introduce ︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈ȋn sistemul Mycros;
  • Verifică veniturile şi costurile din departamentul de alimentaţie publică (Food&Beverage) transmise în sistemul de gestiune Materials Control;
  • Verifică facturile de marfă înregistrate de biroul aprovizionare în Mycros;
  • Efectuează inventarierea gestiunilor de marfă și a materialelor, precum și a Casieriei Centrale și întocmește procesele verbale;
  • Verifică în sistemul Mycros toate ieșirile de marfă;
  • Emite balanțele gestiunilor de marfă;
  • Monitorizează și controlează costurile operaționale, identificând oportunități de economisire și eficientizare;
  • Elaborează rapoarte periodice privind costurile și bugetul, identificând abateri și propunând măsuri corective;
  • Analizează și optimizează procesele de gestiune a stocurilor pentru a minimiza pierderile și a îmbunătăți eficiența operațională;
  • La închiderea de lună transmite superiorului ierarhic situaţia stocurilor, a consumurilor din magazii, pe departamente;
  • Etichetează facturile de marfă/materiale în Solon;
  • Pregătește situațiile pentru auditul intern/extern;
  • Organizează și coordonează activitățile de inventariere periodică a stocurilor și a mijloacelor fixe;
  • Participă la elaborarea și implementarea politicilor și procedurilor de gestiune și control intern;
  • Efectuează alte lucrări conexe operaţiunilor de gestiune stocuri şi alte lucrări contabile, ȋn funcţie de organizarea activităţii ȋn departamentul contabilitate.

Descrierea companiei

Deschideți calea spre o carieră de succes la Crowne Plaza București, hotel care face parte din prestigiosul grup Ana Hotels cu multiple proprietăți în țară, printre care se numără hotelul Athene Palace din București, hotelul Ana Hotels Sport din Poiana Brașov și hotelul Ana Hotels Europa din Eforie Nord. La nivel internațional, filozofia și standardele se aliniază cu cele ale mărcii Crowne Plaza care face parte din grupul internațional IHG- InterContinental Hotels cu peste 6000 de hoteluri in intreaga lume și care oferă servicii de ospitalitate premium de mai bine de 78 de ani.

Situat strategic în inima centrului expozițional al Bucureștiului, hotelul Crowne Plaza București oferă o experiență de lux într-o oază de verde, cu o grădină impunătoare de peste 7000 mp.

Hotelul oferă 164 de camere elegante cu vedere către grădina hotelului sau Parcul Herăstrău și dispune de 16 săli de conferințe complet echipate, precum și de un centru de afaceri.

Cu o istorie de peste 25 de ani în industrie, hotelul Crowne Plaza București se mândrește cu multiple premii pentru cel mai bun hotel de business și nu numai.

Publicat 16 Sept. 2024 Reactualizat 16 Sept. 2024 Expiră 16 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.