Coordonator Tehnic - Depozit Apahida
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.
Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitatile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.
Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.
Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul - Be Kind.
Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.
Alaturi de #OameniiDeLaProfi vei avea parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA.
Descrierea jobului
- vei asigura funcţionarea echipamentelor/instalatiilor tehnice din dotarea Depozitului;
- vei urmari zilnic functionarea echipamentelor ︃︁︄︅︁︆︉︁︂︂︁︀︂︃︃︇︁︆︄şi a utilajelor în scopul identificării disfuncţionalităţilor;
- vei executa lucrări de întreţinere curentă conform prescripţiilor specifice fiecărui echipament;
- vei executa reparatii electrice si mecanice;
- vei asigura intretinerea instalatiilor tehnice si a cladirilor;
- vei raporta defecţiunile constatate, cauzele care le-au generat şi vei propune măsuri de remediere;
- vei identifica şi utiliza unelte şi scule potrivite executării, reparării şi înlocuirii pieselor defecte;
- după reparaţie, vei face verificări finale respectând cerintele şi vei face proba de punere în funcţiune;
- vei verifica periodic şi depozita corespunzător stocul de material/ piese de schimb şi scule;
- vei întocmi necesarul de materiale pentru refacerea stocului şi vei urmări aprovizionarea conform cererii;
- vei comanda atelierelor specializate execuţia/achizitia unor piese de schimb;
- vei executa lucrari de reparare/intretinere generala ale cladirilor;
- vei efectua lucari de intretinere a instalatiilor electrice/sanitare;
- vei supraveghe si urmari realizarea lucrarilor (cantitativ si calitativ) subcontractate catre firme de specialitate;
- vei completa si pastra formularele specifice domeniului de activitate (fise de reparatii, fisa de mentenanta..).
Dacă:
- Ai experienta pe o pozitie similara de minimum 2 ani
- Ai cunostinte avansate ale pachetului Microsoft Office
- Esti o persoana organizata, integra si proactiva
Descrierea companiei
Povestea Profi incepe in anul 2000, in Timisoara si in prezent suntem recunoscuti drept compania de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania, avand peste 1.700 de magazine prezente in 700 localitati.
De peste 10 de ani, Profi dezvolta proiectul „Magazine Partener”, un proiect strategic, deschis atat angajatilor Profi, cat si persoanelor din afara retelei, care isi doresc propriul business cu resurse si sustinere profi. La finalul anului 2023, peste 1400 din magazinele Profi erau deja gestionate de Parteneri Profi!
#OameniiDeLaProfi este comunitatea noastra de peste 27 000 de colegi, parte a celui mai mare angajator din mediul privat din Romania.
PROFI ROM FOOD S.R.L. si magazinele Partener ale companiei prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal având ca temei acțiunile privind personalul (gestionarea forței de muncă, acoperirea nevoilor de personal, recrutare) respectiv pentru a face demersuri la cererea dvs. înainte de încheierea unui contract individual de muncă. Limitam transferul datelor personale către terti contractuali în cadrul activităților de recrutare și stocăm aceste informații până la data acoperirii postului vacant, cu exceptia cazurilor in care activitaatea de recrutare este realizata pentru si in numele magazinelor Partener Profi. Dacă nu sunteți recrutat pe postul pentru care ați aplicat vom stoca datele pentru o perioadă care nu va depăși 6 luni de la data transmiterii datelor cu caracter personal. Dacă aplicați la un post deschis la nivelul companiei noastre prin intermediul unei platforme de recrutare cu care colaboram, vă rugăm să contactați această companie direct pentru a vă informa în legătură cu condițiile de stocare a datelor dumneavoastră de către respectiva companie.
După acest termen, datele transmise în scopul recrutării inclusiv CV-ul, vor fi șterse sau distruse din evidențele noastre sau putem continua stocarea acestora în vederea contactării dvs. pentru viitoare poziții deschise în cadrul Profi sau al magazinului Partener Profi, numai cu acordul dvs. scris și pentru perioada de timp agreată. În orice moment, vă puteți retrage consimțământul acordat pentru stocarea de către noi sau a magaziului Partener Profi a datelor personale transmise în vederea recrutării. De asemenea, vă aducem la cunoștință că în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR), beneficiați de drepturile menționate în Regulament. Ne puteți contacta pentru transmiterea solicitărilor în legătură cu activitățile de prelucrare a datelor personale pe adresa de e-mail: dpo@profi.ro
-
-
- 6 Nov. 2024
COORDONATOR LOGISTICA
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL
București, Ilfov, Pantelimon5000 - 8000 RON net / lună