Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Contract Manager

Aduro S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

• Studii superioare finalizate in Drept, Economie, Inginerie Civila sau alta specializare relevanta;
• Minim 5 ani de experienta in gestionarea contractelor in domeniul constructiilor;
• Experienta in negocierea si gestionarea contractelor mari tip FIDIC;
• Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala;
• Abilitati de planificare, organizare si prezentare;
• Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
• Cunostinte bune operare PC (Excel, Word, PowerPoint).

Descrierea jobului

• Monitorizarea implementarii contractelor pentru a asigura respectarea termenilor si conditiilor stabilite;
• Administrarea modificarilor contractuale si emiterea de acte aditionale sau clauze noi, dupa caz;
• Urmarirea executiei proiectului in conformitate cu prevederile contractuale;
• Identificarea riscurilor asociate derularii contractelor si propunerea solutiilor de mitigare a acestora;
• Coordonarea si gestionarea relatiei cu subcontractorii si furnizorii pentru a asigura respectarea termenilor agreati;
• Colaborarea cu echipa juridica in vederea solutionarii problemelor legale si de conformitate;
• Asigurarea unei comunicari eficiente cu toate partile implicate pentru solutionarea problemelor contractuale;
• Supravegherea bugetului contractual si a executiei financiare a proiectului;
• Colaborarea cu departamentele de conformitate si audit pentru a asigura respectarea tuturor reglementarilor aplicabile;
• Verificarea respectarii conditiilor si termenelor contractuale (inclusiv FIDIC) pe toata durata derularii contractului dintre companie si client;
• Mentinerea la zi a documentatiei contractului si revizuirea periodica, urmarind drepturile si obligatiile contractuale;
• Administrarea si gestionarea contractului principal si oferirea de suport in administrarea contractelor de subcontractare, furnizare si prestari servicii;
• Redactarea corespondentei catre beneficiari, consultanti, subantreprenori, prestatori si/sau furnizori;
• Evaluarea problemelor contractuale, pregatirea si redactarea notificarilor de revendicare si formularea raspunsurilor la reclamatii, dupa caz;
• Informarea permanenta a managementului de proiect cu privire la statusul contractelor.

Descrierea companiei

Înființată în 2009, ADURO Ia crescut pe o piață în plină criză economică venind în sprijnul companiilor private și a instituțiilor publice pentru demararea și finalizarea lucrărilor propuse.

MISIUNEA ADURO Realizarea de proiecte sustenabile, cu profesionalism și onestitate. Proiecte care ne fac să ne simțim mândri!

Publicat 13 Ian. 2025Reactualizat 10 Febr. 2025Expiră 12 Febr. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.