Candidatul Ideal
Pozitia este este Hybrid pentru Bucuresti si zonele limitrofe, iar locatia este in Magurele/ Ilfov.
Pentru tara pozitia este full remote
Esti in cautarea unei oportunitati de a lucra intr-un mediu dinamic si interactiv? Ai abilitati excelente de comunicare si iti place sa interactionezi cu oamenii? Daca da, atunci pozitia de Contact Center Advisor in echipa de voce ar putea fi potrivita pentru tine!
Ca parte a echipei noastre de suport, vei fi responsabil de gestionarea eficienta a comunicarii cu clientii nostri. Vei oferi asistenta si solutii personalizate pentru intrebarile si solicitarile primite, contribuind astfel la mentinerea unui nivel inalt al satisfactiei clientilor.
Responsabilitati:
Interactiunea cu clientii pentru a oferi suport si asistenta
Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii personalizate
Inregistrarea corecta a tuturor solicitarilor si actualizarea bazelor de date
Colaborarea stransa cu ceilalti membri ai echipei pentru a asigura un serviciu de calitate
Cerinte:
Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba romana
Capacitatea de a lucra eficient in echipa
Atentie la detalii si orientare catre rezultate
Experienta anterioara in customer service reprezinta un avantaj
Daca esti o persoana proactiva, empatica si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, te asteptam sa aplici pentru pozitia de Contact Center Advisor. Oferim un mediu de lucru prietenos, traininguri specializate si oportunitati de dezvoltare profesionala.
Alatura-te echipei noastre si fii parte din experienta noastra de excelenta in servicii pentru clienti!
Descrierea jobului
Descrierea companiei
Am pășit pentru prima dată pe piața de curierat în anul 1991, sub brandul Cargus, devenind astfel prima companie de curierat din România. În 2004, a fost înființată o nouă companie de curierat – Urgent Curier, iar în 2014 cele două au devenit parteneri egali printr-un proces de fuziune, creând astfel una din cele mai importante companii de pe piață de curierat intern de la noi: Urgent Cargus. In luna noiembrie 2020 are loc o schimbare a denumirii si valorilor copmaniei, iar Urgent Cargus se transforma in CARGUS.
Cu peste 30 de ani experiență în piața de curierat romanească, Cargus deține și utilizează singura rețea națională de 133 de centre și depozite, o flotă de peste 2 600 vehicule și peste 3 000 de angajați și colaboratori, acoperind 100% din teritoriul României, servind peste 35 000 de clienți în fiecare lună și realizând peste 8 milioane de expedieri pe an.
Cargus își propune ca prin profesionalism, inovație și servicii de înalta calitate să devină “compania preferată de servicii de curierat intern". Ne bazăm pe promptitudine, flexibilitate și responsabilitate și adaptăm rapid activitatea în funcție de cerințele clienților noștri pentru că doar așa putem oferi cele mai bune servicii clienților clasici și din e-commerce.
Cargus investește constant în modernizarea flotei și a echipamentelor, precum și în pregătirea profesională a oamenilor săi. Ne mândrim cu o echipa tânăra, dinamică și entuziastă, alcătuită din persoane ce împărtășesc experiențele și pregătirea tutoror membrilor, astfel fiecare putând să își atingă potențialul maxim.
Suntem o companie puternică, solidă, primitoare și deschisă spre nou și oferim sprijin ca fiecare membru să își atingă obiectivele de dezvoltare în carieră.
Dacă ai determinare și dorință de a învață și crește alături de Cargus, noi adăugăm un strop de spirit de echipă și multe zâmbete pentru reușite frumoase împreună. Privește spre viitor cu încredere și energie venind la noi în echipă!
Mai puternici impreună!