Contabilitate primara, gestiune si facturare
Sc Amur Solar Energy Srl
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
• Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;
• Să îți dorești să înveți neîncetat ︉︋︆︃︁︋︋︂︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎lucruri noi;
• Să ai spirit de echipă si orientat in atingerea obiectivelor;
• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple cu o buna organizare;
• Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.
• Să îți dorești să înveți neîncetat ︉︋︆︃︁︋︋︂︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎lucruri noi;
• Să ai spirit de echipă si orientat in atingerea obiectivelor;
• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple cu o buna organizare;
• Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.
Descrierea jobului
Oferim:
- Contract de munca pe perioada nedeterminata;
- Bonusuri pentru implicare;
- Posibilitatea de a lucra si promova intr-un ︁︈︁︈︈︆︈︁︁︅mediu tanar si dinamic;
- Atmosfera de lucru prietenoasa; echipa tanara, ambitioasa si pozitiva;
- Training profesional pentru cunoasterea procedurilor de lucru;
- Apa/cafea gratuite oricand si in orice cantitate.
Responsabilitati:
-emiterea de facturi in baza comenzilor
-urmarirea si monitorizarea fluxului de comenzi
-arhivarea documentelor intocmite
-Intocmirea facturilor zilnice catre clienti
-primirea facturilor si avizelor de la transportatori pentru confirmarea curselor
-intocmirea de storno
-scoaterea rapoartelor zilnice cu facturile efectuate si indosarierea lor cu facturile si -avizele aferente lor
-expedierea plicurilor cu facturi catre firme si responsabilii de pe diferite zone
-primirea facturilor si avizelor de la celelalte puncte de lucru
-operarea transferurilor de produse intre depozite
-asezarea lor in ordine si indosarierea lor in functie de necesitati
-scanarea si expedierea pe email a facturilor
-livrarea marfii din depozit si incarcarea ei in mijloacele de transport pe baza de facturi, avize, in conformitate cu sistemul FIFO
-primirea refuzurilor de la clienti si inregistrarea acestora, intocmirea actelor de neconformitate a produselor necorespunzatoare primite in gestiune
-participarea la inventarierea lunara
-coordonarea activitatii oamenilor din subordine(motostivuitoristi, manipulanti), pontarea lor
-coordonarea activitatilor de curatenie si pastrare a ordinii din depozit, efectuarea instructajului periodic PSI si de PM.
-transferuri de facturi, nir-uri si comenzi prin intermediul portalurilor de tip B2B
-introducere de comenzi intr-un program specific
-efectuare facturi, chitante
-evidenta banilor incasati pe baza facturilor
-efectuarea diverselor transferuri intre punctele de lucru
-asistenta pentru punctele de lucru
-diferite rapoarte si situatii.
- Contract de munca pe perioada nedeterminata;
- Bonusuri pentru implicare;
- Posibilitatea de a lucra si promova intr-un ︁︈︁︈︈︆︈︁︁︅mediu tanar si dinamic;
- Atmosfera de lucru prietenoasa; echipa tanara, ambitioasa si pozitiva;
- Training profesional pentru cunoasterea procedurilor de lucru;
- Apa/cafea gratuite oricand si in orice cantitate.
Responsabilitati:
-emiterea de facturi in baza comenzilor
-urmarirea si monitorizarea fluxului de comenzi
-arhivarea documentelor intocmite
-Intocmirea facturilor zilnice catre clienti
-primirea facturilor si avizelor de la transportatori pentru confirmarea curselor
-intocmirea de storno
-scoaterea rapoartelor zilnice cu facturile efectuate si indosarierea lor cu facturile si -avizele aferente lor
-expedierea plicurilor cu facturi catre firme si responsabilii de pe diferite zone
-primirea facturilor si avizelor de la celelalte puncte de lucru
-operarea transferurilor de produse intre depozite
-asezarea lor in ordine si indosarierea lor in functie de necesitati
-scanarea si expedierea pe email a facturilor
-livrarea marfii din depozit si incarcarea ei in mijloacele de transport pe baza de facturi, avize, in conformitate cu sistemul FIFO
-primirea refuzurilor de la clienti si inregistrarea acestora, intocmirea actelor de neconformitate a produselor necorespunzatoare primite in gestiune
-participarea la inventarierea lunara
-coordonarea activitatii oamenilor din subordine(motostivuitoristi, manipulanti), pontarea lor
-coordonarea activitatilor de curatenie si pastrare a ordinii din depozit, efectuarea instructajului periodic PSI si de PM.
-transferuri de facturi, nir-uri si comenzi prin intermediul portalurilor de tip B2B
-introducere de comenzi intr-un program specific
-efectuare facturi, chitante
-evidenta banilor incasati pe baza facturilor
-efectuarea diverselor transferuri intre punctele de lucru
-asistenta pentru punctele de lucru
-diferite rapoarte si situatii.
Descrierea companiei
eSolar.ro – Furnizor de solutii de energie curata
Publicat
7 Nov. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
7 Dec. 2024
Joburi similare