Operator facturare si contabilitate primara (program Mentor)
INTERNATIONAL TIBECOM & CO TRUST
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE:
- MS Office - nivel foarte bun
- Contabilitate primara
- Facturare in programul Mentor
- Introducere date
- Aptitudine generala de invatare
- Aptitudini de comunicare
- Aptitudini de calcul
- Abilitati de negociere
CERINTE PENTRU EXERCITARE:
- Inteligenta de nivel mediu
- Atentie concentrata
- Echilibru emotional
- Capacitate de a lucra cu oamenii
- Rezistenta mare la stres
- Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
- Punctualitate
Cunoasterea programului de conbtabilitate si gestiune WinMentor
- MS Office - nivel foarte bun
- Contabilitate primara
- Facturare in programul Mentor
- Introducere date
- Aptitudine generala de invatare
- Aptitudini de comunicare
- Aptitudini de calcul
- Abilitati de negociere
CERINTE PENTRU EXERCITARE:
- Inteligenta de nivel mediu
- Atentie concentrata
- Echilibru emotional
- Capacitate de a lucra cu oamenii
- Rezistenta mare la stres
- Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
- Punctualitate
Cunoasterea programului de conbtabilitate si gestiune WinMentor
Descrierea jobului
- Intocmirea diverselor rapoarte si analize cerute de catre Managementul companiei;
- Participarea activa in perioadele de inchideri de luna;
- Procesare ︃︁︂︉︂︄︉︁︇︀extrase bancare; Verificarea incasarilor;
- Evidenta curenta a soldurilor clientilor;
- Procesarea facturilor furnizorilor ;
- Intocmire computerizata a facturilor pe baza comenzilor;
- Intocmire computerizata a avizelor de insotire a marfii ;
- Transmirea in portalul SPV e-factura;
- Import facturi din SPV in Mentor;
- Generare declaratii SAFT-e si tranmiterea acestora catre departamentul contabil;
- Predarea dosarelor complete catre contabilitate;
- Comunicarea cu furnizorii in vederea obtinerii documentelor care lipsesc;
- Monitorizarea corespondenței interne și a clienților;
- Acordarea suportului administrativ în toate procesele de la nivelul platformei logistice (recepție marfă, gestiune stocuri, intrări/ieșiri, inventariere;
- Pastrarea unei evidente si respectarea deadline-urilor impuse pe fiecare task in parte;
- Administrarea bazelor de date;
- Crearea clientilor si furnizorilor in sistem
- Operare date clienti: adaugare clienti noi;
- Întocmirea facturilor proforme și de avans;
- Stornări și corecții facturi;
- Întocmește diverse rapoarte pentru o vedere de ansamblu a situației existente în portofoliul de clienți;
- Raportare date cu privire la inchiderea lunara.
Incepand cu luna 4 salariul NET 3.500 lei + 600 lei tichete de masa + 2 din urmatoarele benficii :
- pensie facultativa
- asigurari de sanatate
- servicii turistice
- abonament sport
Descrierea companiei
Un colectiv care functioneaza ca o familie, unde respectul fata de clienti si furnizori, dorinta continua de imbunatatire a performantelor si spiritul de echipa sunt la ele acasa.
Pentru mai multe detalii legate de companie vizitati www.internationaltibecom.ro si www.cleansea.ro
Pentru mai multe detalii legate de companie vizitati www.internationaltibecom.ro si www.cleansea.ro
Publicat
5 Nov. 2024
Reactualizat
5 Nov. 2024
Expiră
5 Dec. 2024
Joburi similare