Candidatul Ideal
Nivel studii:
-studii superioare in domeniul economic.
Competente/abilitati:
-gandire logica, capacitate de analiza date financiare;
-capacitate de organizare, atenta la detalii, responsabila;
-punctuala si capacitate de intelegere a termenelor limite;
-persoana echilibrata, amabila, deschisa in comunicare.
Experienta necesara:
-cunostinte avansate de contabilitate ( pana la nivel de inchidere lunara de balanta contabila) si operare in sisteme informatice de contabilitate si gestiune /ERP;
-experienta anterioara pe un post similar de minim 3 ani;
-cunostinte de legislatie fiscala;
-cunostinte avansate de operare PC( Excel, Word, Windows, Microsoft);
-constituie avantaj cunostiinte a sistemului SeniorERP.
-studii superioare in domeniul economic.
Competente/abilitati:
-gandire logica, capacitate de analiza date financiare;
-capacitate de organizare, atenta la detalii, responsabila;
-punctuala si capacitate de intelegere a termenelor limite;
-persoana echilibrata, amabila, deschisa in comunicare.
Experienta necesara:
-cunostinte avansate de contabilitate ( pana la nivel de inchidere lunara de balanta contabila) si operare in sisteme informatice de contabilitate si gestiune /ERP;
-experienta anterioara pe un post similar de minim 3 ani;
-cunostinte de legislatie fiscala;
-cunostinte avansate de operare PC( Excel, Word, Windows, Microsoft);
-constituie avantaj cunostiinte a sistemului SeniorERP.
Descrierea jobului
Inregistreaza operatiuni diverse legate de activitatea firmei in domeniul productiei si al comertului;
Verifica jurnale de vanzari pentru gestiunile alocate;
Verifica jurnale de achizitii;
Verifica diverse rulaje ale conturilor;
Verifica facturile intracomunitare si de import;
Ofera suport la inchiderile situatiilor financiare superiorului direct (Sef contabil);
Transmite datele solictitate de firma de audit financiar extern;
Exporta rapoarte si coopereaza cu superiorul direct in depunerea declaratiilor financiare in spatiul virtual/ANAF;
Introduce in ERP notele contabile de salarii primite de la firma de HR extern;
Repartizeaza si verifica centrele de cost, transmite datele in BI ;Activitatea se desfasoara la noul sediu al firmei din Livezeni, str Lunga nr. 124, intr-un ambient placut si cu o echipa dinamica si organizata.
Verifica jurnale de vanzari pentru gestiunile alocate;
Verifica jurnale de achizitii;
Verifica diverse rulaje ale conturilor;
Verifica facturile intracomunitare si de import;
Ofera suport la inchiderile situatiilor financiare superiorului direct (Sef contabil);
Transmite datele solictitate de firma de audit financiar extern;
Exporta rapoarte si coopereaza cu superiorul direct in depunerea declaratiilor financiare in spatiul virtual/ANAF;
Introduce in ERP notele contabile de salarii primite de la firma de HR extern;
Repartizeaza si verifica centrele de cost, transmite datele in BI ;Activitatea se desfasoara la noul sediu al firmei din Livezeni, str Lunga nr. 124, intr-un ambient placut si cu o echipa dinamica si organizata.
Descrierea companiei
Adams Vision SRL - Este o fima locala, in dezvoltare continua, avand ca obiect de activitate importul si distributia de suplimente alimentare- Adams Supplements, Zanna, Springmarkt,- atat prin distribuitori nationali cat si prin retailul modern prin cele 65 de unitati proprii ( magazinele Vitamix).
Comercializăm suplimente alimentare pe teritoriul ţării, începând din 2006, dezvoltând noi priorităţi de afaceri . De atunci lărgim si diversificam in continuu gama de produse si canalele de productie si distributie.
Joburi similare