Candidatul Ideal
Candidatul Ideal: Absolvent de studii superioare;
Cunoștințe de legislație contabilă, financiară și fiscală;
Cunostinte avansate de Excel;
Minim 10 ani de experiență practică în calitate de contabil, efectuând servicii complete de contabilitate (declaratii fiscale, situații financiare statutare anuale și semestriale);
Abilități de operare in diferite sisteme contabile (Saga, Charisma etc), cunoștințele de operare SAP ar fi un plus;
Nivel limba engleză minim B2;
Bune abilități de coordonare și organizare, cu o atitudine orientată spre client si spre echipa;
Abilități foarte bune de comunicare și prezentare;
Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple.
Cunoștințe de legislație contabilă, financiară și fiscală;
Cunostinte avansate de Excel;
Minim 10 ani de experiență practică în calitate de contabil, efectuând servicii complete de contabilitate (declaratii fiscale, situații financiare statutare anuale și semestriale);
Abilități de operare in diferite sisteme contabile (Saga, Charisma etc), cunoștințele de operare SAP ar fi un plus;
Nivel limba engleză minim B2;
Bune abilități de coordonare și organizare, cu o atitudine orientată spre client si spre echipa;
Abilități foarte bune de comunicare și prezentare;
Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple.
Descrierea jobului
Beneficii:
Oportunitate de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator;
Program hibrid pentru un echilibru optim între muncă și viață personală;
Locație centrală, în inima Bucureștiului, în sectorul 5, Cotroceni;
Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și performanță;
Beneficii suplimentare, inclusiv abonament medical privat și tichete de masă; Responsabilități: Operarea în programul informatic propriu sau al clientului a tuturor documentelor financiar-contabile pentru portofoliul de clienti alocat corect si la timp;
Pregatirea corecta si la timp a declaratiilor fiscale pentru clientii alocati;
Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții în conformitate cu normele și reglementările contabile și fiscale;
Pregătirea situațiilor financiare, a raportărilor contabile și a altor raportări (statistice, BNR, manageriale), precum și a declarațiilor fiscale;
Calcularea statelor de salarii;
Implicare în stabilirea și implementarea proceselor și procedurilor financiar-contabile atât în cadrul departamentului cât și în cadrul companiei client;
Supervizarea și instruirea colegilor juniori.
Oportunitate de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator;
Program hibrid pentru un echilibru optim între muncă și viață personală;
Locație centrală, în inima Bucureștiului, în sectorul 5, Cotroceni;
Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și performanță;
Beneficii suplimentare, inclusiv abonament medical privat și tichete de masă; Responsabilități: Operarea în programul informatic propriu sau al clientului a tuturor documentelor financiar-contabile pentru portofoliul de clienti alocat corect si la timp;
Pregatirea corecta si la timp a declaratiilor fiscale pentru clientii alocati;
Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții în conformitate cu normele și reglementările contabile și fiscale;
Pregătirea situațiilor financiare, a raportărilor contabile și a altor raportări (statistice, BNR, manageriale), precum și a declarațiilor fiscale;
Calcularea statelor de salarii;
Implicare în stabilirea și implementarea proceselor și procedurilor financiar-contabile atât în cadrul departamentului cât și în cadrul companiei client;
Supervizarea și instruirea colegilor juniori.
Descrierea companiei
Îți dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști entuziaști, dedicată și pasionată de domeniul financiar? Nexia ABS Financial Services își mărește echipa și căutăm un nou coleg pentru a ni se alatura.
Cine suntem? Nexia ABS Financial Services este o echipă tanara si dinamica, cu o vastă experiență în industria de servicii de consultanta contabila si fiscal. Ne mândrim cu abilitatea noastră de a oferi soluții personalizate și de a susține clienții în atingerea obiectivelor lor financiare, atuul nostru fiind calitatea serviciilor pe care le prestam.
Joburi similare