Contabil
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii economice;
- Experienţa anterioara de lucru in departament de contabilitate minim 2 ani;
- Aptitudini generale de lucru cu computerul, experienţa in lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint;
- Limba engleza – nivel mediu;
- Bune aptitudini de comunicare si lucru in echipa;
- Capacitate de analiza;
- Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii;
- Aptitudini de organizare planificare si control.
Descrierea jobului
- Asigurarea respectarii dispoziilor legale referitoare la intocmirea si inregistrarea documentelor specifice activitatii financiar contabile;
- Contribuie la centralizarea ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈tuturor datelor datelor economico financiare ale firmei;
- Contribuie la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;
- Participa la organizarea, procesarea si inregistrarea datelor financiar-contabile, pe centri de cost, inclusiv balanta contabila lunara, sintetica si analitica, cu respectarea proceselor si fluxurilor interne;
- Contabilizeaza facturile emise de catre societate si facturile primite de la furnizori, respecta incadrarea corecta a documentelor pe venituri si cheltuieli, si pe centri de cost, cu respectarea legislatiei privind deductibilitatea, verifica corectitudinea datele din jurnalele de vanzare-cumparare;
- Inregistreaza si verifica operatiunile de incasare si plati din extrasele de banca;
- Intocmeste, inregistreaza si verifica documentele necesare intocmirii Registrului de casa;
- Participa activ la intocmirea lucrarilor de inchidere lunara si anuala, verificarea si depunerea declaratiilor lunare/trimestriale/anuale, inventarierea periodica a tuturor valorilor patrimoniale;
- Participa activ la auditurile statutare si intocmirea bilanturilor si a notelor explicative;
- Contribuie la verificarea corelatiilor existente prin urmarirea sistematica a unor rapoarte de depistare a eventualelor erori; asigurarea dialogului cu echipa si departamentele companiei;
- Contribuie la verificarea corectitudinii rezultatelor lunare pe centri de cost la nivel de client, venituri si cheltuieli;
- Este implicat in reconcilierea lunara de conturi in conformitate cu procedurile interne si cu legislatia in vigoare;
- Asigura pastrarea documentelor justificative, a registrelor si a bilanturilor contabile;
- Intocmeste diverse situatii si rapoarte zilnice si lunare financiar-contabile solicitate de sefii ierarhic superior;
- Ofera suport la actualizarea si eficientizarea procedurilor de lucru existente, manifestand interes si implicare;
- Intocmirea declaratiile lunare conform reglementarilor in vigoare;
- Participa activ la indeplinirea tuturor sarcinilor care revin departamentului financiar-contabil;
- Alte responsabilitati date de conducerea companiei ce pot avea legatura cu activitatea postului.
Descrierea companiei
PROHUMAN APT
Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, PROHUMAN APT (fost APT Resources & Services) este prezent în avangarda primilor 3 furnizori de servicii complexe de HR din România.
Strategia PROHUMAN APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.
Adresa: Str. Aviator Popisteanu, nr. 54A, sector 1, Bucuresti; email: office@prohuman.ro; phone: +40 21 222 13 03
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
PROHUMAN APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.prohumanro.