Candidatul Ideal
- Absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;
- Sa probeze o vechime de cel putin 5 ani in domeniu, ︍︂︎︃︌️︄︇︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile (inchideri de luna,calcul impozit venit/profit/TVA, declaratii, bilanturi);
- Sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil (TVA, impozit venit, impozit profit);
- Inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);
- Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii
- Abilitati de gestionare a clientilor
- Sa probeze o vechime de cel putin 5 ani in domeniu, ︍︂︎︃︌️︄︇︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile (inchideri de luna,calcul impozit venit/profit/TVA, declaratii, bilanturi);
- Sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil (TVA, impozit venit, impozit profit);
- Inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);
- Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii
- Abilitati de gestionare a clientilor
Descrierea jobului
Gestionarea unui portofoliu de clienti (aproximativ 30 firme, in functie de volum) avand urmatoarele responsabilitati si sarcini:
- Preluarea documentelor primite de la clienti;
- Inregistrarea corecta si la timp in contabilitate a documentelor justificative (facturi de achizitii, fact de vanzari, registrul de casa, deconturi, extrase bancare, stat de salarii, note amortizari, subventii, leasinguri) si verificarea acestora sa fie in conformitate cu cerintele legale
- Verificarea corespondentei jurnalelor de cumparari si vanzari cu documentele fizice
- Analiza principalelor conturi din balanța (furnizori, clienti, trezorerie, împrumuturi, datorii către instituțiile statului, cifra de afaceri) cu scopul de a urmări coerenta acestora si corectitudinea
- Intocmirea declaratiile lunare/trimestriale si situatiile financiare;
- Elaborarea balantelor de verificare si trimiterea lunara/trimestriala de rapoarte financiare catre clienti pentru a cunoaste situatia contabila
- Intocmirea statelor de salarii pe baza pontajelor primite de la clienti
- Intocmirea contractelor de munca si a documentelor ce modifica contractul de munca si inregistrarea lor in Revisal
- Raspunde de eficienta si calitatea lucrarilor executate in cadrul serviciului la termenele stabilite;
- Arhiveaza documentele financiar-contabile si le pregateste pentru a fi restituire clientilor
- Este responsabil de menținerea relațiilor cu instituțiile statului si comunicarile prin SPV pentru clienti
- Raspunde de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea contabilitatii 82/1991, de regulamentul de aplicare al acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie financiar-contabila si fiscala;
- Preluarea documentelor primite de la clienti;
- Inregistrarea corecta si la timp in contabilitate a documentelor justificative (facturi de achizitii, fact de vanzari, registrul de casa, deconturi, extrase bancare, stat de salarii, note amortizari, subventii, leasinguri) si verificarea acestora sa fie in conformitate cu cerintele legale
- Verificarea corespondentei jurnalelor de cumparari si vanzari cu documentele fizice
- Analiza principalelor conturi din balanța (furnizori, clienti, trezorerie, împrumuturi, datorii către instituțiile statului, cifra de afaceri) cu scopul de a urmări coerenta acestora si corectitudinea
- Intocmirea declaratiile lunare/trimestriale si situatiile financiare;
- Elaborarea balantelor de verificare si trimiterea lunara/trimestriala de rapoarte financiare catre clienti pentru a cunoaste situatia contabila
- Intocmirea statelor de salarii pe baza pontajelor primite de la clienti
- Intocmirea contractelor de munca si a documentelor ce modifica contractul de munca si inregistrarea lor in Revisal
- Raspunde de eficienta si calitatea lucrarilor executate in cadrul serviciului la termenele stabilite;
- Arhiveaza documentele financiar-contabile si le pregateste pentru a fi restituire clientilor
- Este responsabil de menținerea relațiilor cu instituțiile statului si comunicarile prin SPV pentru clienti
- Raspunde de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea contabilitatii 82/1991, de regulamentul de aplicare al acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie financiar-contabila si fiscala;
Descrierea companiei
Societate de expertiza contabila care oferă servicii financiar-contabile și salarizare .
Suntem o echipa restransa dar dinamica,corecta si in continua dezvoltare, lucram cu pasiune si ne straduim sa obtinem excelenta .
Suntem o echipa restransa dar dinamica,corecta si in continua dezvoltare, lucram cu pasiune si ne straduim sa obtinem excelenta .
Joburi similare