Candidatul Ideal
Cerinte & Competente:
- Studii superioare economice finalizate,preferabil contabilitate sau finante;
- Minimum 7 ani experienta relevanta in contabilitate romaneasca (RAS);
- Foarte bune cunostinte in domeniul fiscal si financiar-contabil (OMFP 1802/2014);
- Bune abilitati de operare MS Office (MS Excel), experienta de utilizare a unui soft contabil;
- Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa;
- Persoana organizata, atentă la detalii, responsabila;
- Initiativa și orientare catre rezolvarea problemelor.
Descrierea jobului
Locatie: Bucuresti, Bulevardul Pipera, nr. 1, cladirea Agrinvest
Responsabilitati:
A. Contabilitate generala:
Compania din care vei face parte activeaza in domeniul leasing-ului operational, cu o flota diversificata atat de autoturisme, cat si de autoutilitare.
Responsabilitati:
A. Contabilitate generala:
- Verificarea jurnalelor de vanzari si de cumparari si pregatirea declaratiilor de TVA (300, 390, 394);
- Verificarea modului de intocmire a documentelor pentru importuri sau achizitii intracomunitare de bunuri;
- Estimarea cheltuielilor pentru facturile nesosite;
- Efectuarea platilor catre furnizori;
- Facturarea lunara si calculul penalitatilor cu ajutorul programului Smartbill.
- Intocmirea situatiilor financiare anuale conform reglementarilor nationale (OMFP);
- Asigurarea inchiderii lunare a Balantei de Verificare, verificand corectitudinea si completitudinea datelor;
- Pregatirea rapoartelor financiare si a documentatiei in vederea obtinerii de linii de leasing si linii de lucru.
- Furnizarea de analize contabile si fiscale catre management pentru luarea deciziilor strategice;
- Propunerea de solutii pentru optimizarea costurilor si eficientizarea proceselor contabile si fiscale.
- Analizarea si aplicarea legislatiei fiscale in tranzactiile desfasurate de companie, cu identificarea implicatiilor fiscale;
- Consilierea managementului asupra tranzactiilor cu potential risc fiscal;
- Monitorizarea legislatiei fiscale din Romania si asigurarea respectarii acesteia in toate operatiunile companiei.
- Tichete de masa (40 RON/tichet zi lucratoare);
- Abonament premium servicii medicale Regina Maria;
- Oportunitati de invatare si dezvoltare;
- Concediu anual 24 zile;
- Decontare transport;
- Evenimente impreuna cu echipa.
- solutii de finanțare pentru autovehicule;
- logistica si rent a car;
- servicii financiare;
- transport persoane cu sofer dedicat.
Compania din care vei face parte activeaza in domeniul leasing-ului operational, cu o flota diversificata atat de autoturisme, cat si de autoutilitare.
Descrierea companiei
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
Domenii de expertiza: Retail, Financiar – Bancar, FMCG, Contabilitate, BPO, IT, Pharma, HoReCa, Resurse Umane, Inginerie, Auto, Asigurari, Transporturi, Agribusiness, Servicii
Joburi similare