Candidatul Ideal
Pentru reușită în această misiune este nevoie de:
Studii superioare în domeniul economic/contabilitate;
Minim 3 experiență relevantă în domeniul contabil;
Cunoștințe de limbă Engleză nivel mediu (minim B1), limba Franceza reprezintă un avantaj;
Excelente abilități de analiză;
Cunoștințe SAP reprezintă un avantaj.
Descrierea jobului
Elaborarea și depunerea declarațiilor fiscale lunare și anuale;
Calcularea și plata obligațiilor fiscale (TVA, impozit pe venit, contribuții sociale) cu respectarea legislației fiscale în vigoare;
Înregistrarea și verificarea operațiunilor financiare în contabilitatea generală, conform principiilor contabile și reglementărilor românești;
Verificarea și reconcilierea conturilor contabile (venituri, cheltuieli, active și pasive);
Realizarea facturărilor intersocietăți conform fluxurilor interne stabilite;
Întocmirea bilanțului contabil, a contului de profit și pierdere și a altor rapoarte financiare periodice;
Gestionarea relației cu autoritățile fiscale (ANAF) și clarificarea controalelor sau solicitărilor de informații.
Beneficii:
Training inițial și coaching periodic, specific activității desfășurate;
Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
Spații create special pentru pauze și relaxare în timpul orelor de lucru;
O zi liberă de ziua ta de naștere ;
Activități de wellbeing, concursuri și competiții sportive în cadrul proiectelor HR;
Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, vouchere, tichete de masă, etc.
Descrierea companiei
VEO Worldwide, un furnizor de servicii B2B de renume din Europa, activează cu succes în industrie de 18 ani. Povestea noastră a început în 2006, când NOZ, liderul european în domeniul lichidărilor de stocuri, și-a extins activitatea în Europa de Est și Africa. Inspirați de viziunea și mediul lor agil, am integrat aceste principii în cultura noastră dinamică și orientată spre viitor.
La VEO, ne dedicăm dezvoltării de soluții care îi ajută pe antreprenori să gestioneze eficient stocurile nevândute, fie că este vorba despre colecții anterioare, produse cu termen scurt de valabilitate sau comenzi anulate. Angajamentul nostru față de implicare, transparență, solidaritate, îmbunătățire continuă și competență a reprezentat fundamentul mărcii noastre. Cu birouri în 9 țări, suntem mândri să anunțăm deschiderea unui nou birou în India, în 2024.
Invităm profesioniști cu experiență, precum dumneavoastră, să ni se alăture pentru a consolida brandul nostru și a contribui la succesul economiei circulare. Împreună putem obține rezultate remarcabile.