Candidatul Ideal
- Studii: Diploma de licenta in contabilitate, finante sau un domeniu similar;
- Experienta: Minimum 3-5 ani de experienta in contabilitate;
- Competente Tehnice: Cunoasterea avansata a MS Office, in special Excel, si a programelor de contabilitate (ex. SAP, SAGA, etc.);
- Experienta in lucru in programele de contabilitate (ex:Petrescu, SAGA) constituie avantaj;
- Experinta in lucru in platforma SPV;
- Cunostinte: Intelegerea profunda a legislatiei fiscale si contabile din Romania.
- Abilitati Personale: Abilitati excelente de organizare, atentie la detalii, capacitate de analiza si solutionare a problemelor, comunicare eficienta.
- Alte Cerinte: Abilitatea de a lucra independent si in echipa, capacitate de a gestiona termene stranse si de a prioritiza sarcinile.
Descrierea jobului
Descrierea jobului: Prime de performanta; Mediu de lucru placut alaturi de o echipa cu perspective/ Mediu de lucru dinamic și stimulant; Posibilitate de dezvoltare si specializare.
- Ţine evidenţa contabilă a operaţiilor financiare în conformitate cu principiile generale ale contabilităţii;
- Verifica si prelucreaza documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata);
- Intocmirea si inregistrarea facturilor de la/ catre furnizori si clienti;
- Intocmeste si verifica registrele contabile relevante (ex. registrului jurnal, inventar, registrul de evidenta fiscala);
- Intocmeste declarațiile fiscale, balanța de verificare si bilant;
- Verifică exactitatea documentelor şi operaţiilor contabile;
- Verifică încasările și plățile, proveniența și distribuirea acestora;
- Asigură evidenta și înregistrarea corectă a veniturilor și cheltuielilor;
- Întocmește componente ale soldurilor conturilor și efectuează reglări pe baza acestora;
- Depune la timp formularele specifice/declaratii in format electronic catre ANAF;
- Intocmirea statelor de plata in programele de contabilitate (ex:Petrescu, SAGA ),a contractelor de munca, tinerea evidentei personalului si a dosarelor de personal;
- Verifica balanta lunara;
- Mentine relatia cu alte departamente pentru a rezolva diverse situatii legate de contabilitate.
Descrierea companiei
FIRMA ACTIVEAZA IN MUN CRAIOVA, JUD DOLJ.
Joburi similare