Candidatul Ideal
Suntem in cautarea unui Sef departament contabilitate, experimentat precum doresc toti angajatorii, .... desi noi punem accent pe pozitivitate, rabdare si simt al umorului dezvoltat, astfel incat, alaturi de ’’echipa de comedie’’, sa ne facem viata usoara si sa incheiem cu brio data de 25 a lunii.
’’Persoana ideala’’ va coordona intreaga activitate contabila a companiei si va asigura respectarea normelor legale in domeniu.
Aceasta pozitie presupune atat o excelenta capacitate de organizare si coordonare, cat si abilitati tehnice solide in domeniul financiar – contabil.
’’Persoana ideala’’ va coordona intreaga activitate contabila a companiei si va asigura respectarea normelor legale in domeniu.
Aceasta pozitie presupune atat o excelenta capacitate de organizare si coordonare, cat si abilitati tehnice solide in domeniul financiar – contabil.
Descrierea jobului
Coordonarea si supervizarea activitatii echipei de contabilitate
Optimizarea proceselor contabile interne si a fluxurilor financiare
Sa mentina relatia cu diverse institutii publice sau private (Primarii, Directia Finantelor Publice, ISC, Registrul Comertului, etc);
Urmarirea si gestionarea fluxurilor de disponibil in conturile firmei, introducerea de plati pe platformele de internet banking
Intocmirea unor situatii si analize a activitatii solicitate de catre management, propunerea de solutii sau de variante de imbunatatire a activitatii si a rezultatelor;
Pastrarea activitatii in cadrul legislativ, urmarirea schimbarilor legislative si adaptarea activitatii la aceste schimbari;
Gestionarea diverselor situatii aparute in timpul zilei in relatia cu colaboratorii si autoritatile;
Orice alte activități de suport administrativ/operațional la nivelul companiei;
Optimizarea proceselor contabile interne si a fluxurilor financiare
Sa mentina relatia cu diverse institutii publice sau private (Primarii, Directia Finantelor Publice, ISC, Registrul Comertului, etc);
Urmarirea si gestionarea fluxurilor de disponibil in conturile firmei, introducerea de plati pe platformele de internet banking
Intocmirea unor situatii si analize a activitatii solicitate de catre management, propunerea de solutii sau de variante de imbunatatire a activitatii si a rezultatelor;
Pastrarea activitatii in cadrul legislativ, urmarirea schimbarilor legislative si adaptarea activitatii la aceste schimbari;
Gestionarea diverselor situatii aparute in timpul zilei in relatia cu colaboratorii si autoritatile;
Orice alte activități de suport administrativ/operațional la nivelul companiei;
Descrierea companiei
Companie cu capital integral privat romanesc, de nivel mediu, cu activitatea principala in domeniul HORECA. In prezent operam 4 hoteluri sub franciza si un restaurant, urmand a intra in portofoliu al patrulea hotel. Echipa de management tanara si dinamica.
Joburi similare