Candidatul Ideal
- Studii superioare de specialitate in domeniul financiar – contabile;
- Cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office;
- Cunostinte de ︇️︌︆︀︊︍︀︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎legislatie contabila si fiscal actualizate;
- Capacitate dе a conduce, coordona, organiza si controla echipa si activitățile financiar contabile din cadrul Departamentului Contabilitate si HR;
- Cunostinte de management economic si organizational;
- Capacitate dе a prelucra informatiile, dе a le interpreta si dе a le valorifica prin luarea dе decizii sau prin furnizarea dе date prelucrate altor factori decizionali;
- Capacitate dе lucru în echipă şi individual;
- Abilitati dе organizare si conducere;
- Initiativa, discretie, atentie deosebita la detalii, exactitate si corectitudine;
- Experienta in coordonare echipa de minim 5 ani.
Descrierea jobului
- Organizeaza, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- Raspunde de activitatea financiar-contabila a societatii in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Asigura organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii;
- Planificarea financiara, organizarea, conducerea, controlul financiar, pregatirea rapoartelor financiare, bugetare, managementul eficient al bugetelor, al cash flow-ului;
- Organizeaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitate de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Urmareste respectarea principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului (prudentei, permanentei metodelor, continuitatii activitatii, independentei exercitiului, intangibilitatii bilantului de deschidere, necompensarii);
- Intocmeste lucrarile de inchidere a exercitiului financiar-contabil, operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
- Raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimonial societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
- Asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- Elaboreaza balanta de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
- Intocmirea si furnizarea informatiilor financiare pentru Administrator, sprijin de specialitate in adoptarea deciziilor de afaceri
Beneficii:
- Pachet salarial motivant
- Posibilitate de dezvoltare profesionala
- Masina de serviciu, laptop si telefon.
Descrierea companiei
Din anul 2007, SDA Servicii de Depozitare si Arhivare SRL asigura managementul documentelor si ofera servicii si solutii complete in domeniul arhivarii si depozitarii documentelor, conform legislatiei in vigoare.
Oamenii formeaza echipa. Dorim sa ne mentinem reputatia bazata pe oferirea unor servicii de inalta calitate printr-o atitudine loiala si profesionista a fiecarui angajat.
Fiecare client reprezinta un caz particular si pentru fiecare definim si modelam solutiile care i se potrivesc cel mai bine.
Ne desfasuram activitatea intr-un mod transparent, etic si responsabil construind parteneriate de afaceri pe termen lung.
Intotdeauna cautam solutii noi si reinvestim pentru imbunatatirea calitatii si performantei serviciilor oferite.
SDA-Servicii de Depozitare si Arhivare SRL
500164 Brasov, Str.13 Decembrie, Nr.96A
Tel: 0268 545800 Fax: 0268 545840
e-mail: office@sda.ro ; www.sda.ro