-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Contabil primar si de gestiune

SC. BIKALDI COFFEE COMPANY SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Opimist,ambitios si onest
  • Studii economice;
  • Experienta in activitatea de contabilitate;
  • Cunostinte legislatia muncii si financiar-fiscala;
  • Capacitate ︌de lucru in echipa;
  • Persoana dinamica, spirit de echipa;
  • Cunostinte operare PC, pachetul MS Office (Word, Excel, Ppt)
  • Persoana organizata, serioasa si muncitoare.
  • Limba engleza - nivel mediu
  • Limba turca reprezinta un plus
Locatia jobului este in Bucuresti, sector 3.

Descrierea jobului

Responsabilitati din 2 departamente majore: contabilitate si resurse umane (HR), dupa cum urmeaza:

Contabilitate:
  • Emiterea facturilor fiscale
  • Pregatirea ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈dosarelor pentru societatea de contabilitate externa
  • Intocmirea deconturilor si a dispozitiilor de plata
  • Evidenta cheltuielilor cash si inregistrarea acestora in Registru de Casa
  • Plata furnizorilor prin banca
  • Evidenta furnizorilor
  • Implementare si operarea soft-ului pentru inventariere (ORACLE)
  • Asistenta in cazul controalelor effectuate de catre autoritati ( ANAF, ITM , ANPC, etc)
  • Obtinerea autorizatiilor de functionar
  • Verificarea documentelor arhivate
  • Pregatirea bugetelor anuale
  • Inregistrarea facturilor de achizitie in softul de gestiune
  • Inventarierea stocurilor
HR:
  • Postarea anunturilor pentru posturile libere pe platforma E-Jobs
  • Verificarea CV-urilor depuse si invitarea candidatilor la interviu
  • Centralizarea documentelor tuturor angajatilor, urmarirea pontajului (centralizarea si organizarea, tinerea evidentei invoirilor, a concediilor de odihna, a concediilor medicale, a CV-urilor, a adeverintelor etc)
  • Trimiterea pontajului la societatea de contabilitate externa
  • Organizarea si arhivarea contractelor de munca ale angajatilor si ale documentelor anexe
  • Sa organizeze si sa tina evidenta fiselor de risc si a medicinei muncii pentru fiecare angajat (inclusiv data expirarii)
  • Sa plaseze comanda tichetelor de masa
  • Sa plateasca salarii
Oferta:
  • salariu net motivant + bonuri de masa + decontare transport + bonusuri anuale si de performanta, totul adaptat la experienta specifica si gradul de invatare/implicare la locul de munca

Descrierea companiei

Descrierea companiei
Kahve Dünyası este un brand turcesc de cafea, cu multă istorie ȋn Turcia.

Am deschis primul magazin în străinătate în București Mall - București pe 25 mai 2016 și al doilea pe 12 august 2016 în Plaza România - București.

În calitate de Kahve Dünyası, servim toate produsele de cafea, ciocolată, înghețată și patiserie proaspete cu abordarea noastră „de la producător la consumator” și am creat un concept unic de cafenea. Nu servim nimic care nu este producția noastră proprie.

Din prima zi a înființării, Kahve Dünyası a fost o marcă sinceră, cu un zâmbet. Astăzi, clienții noștri se bucură de o mare varietate de produse care apelează la gustul și preferințele lor speciale. Producem propriile noastre produse și ne asigurăm că sunt de bună calitate și aromă. Fie că este vorba de cafea, produse de patiserie sau înghețată, avem peste o mie de soiuri diferite și am devenit ceea ce „Toată lumea are în comun” cu prețurile noastre accesibile.

Vă invităm să faceți parte din familia noastră și în București!!!
Publicat 7 Oct. 2024 Reactualizat 4 Nov. 2024 Expiră 6 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.