Contabil Mid-level
Sigma Accounting&Consulting Srl
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Persoana autonoma, cu abilitati foarte bune de organizare si atentie la detalii pentru a se alatura echipei noastre de contabili si experti contabili.
Seriozitate
Profesionalism
Onestitate
Perseverenta
Colegialitate
Absolvent al Facultatii de Contabilitate si Informatica de Gestiune
Descrierea jobului
Pentru a reusi ai nevoie de:
Studii superioare, în domeniul contabilitate/finante;
Cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate;
Experienta in domeniu ︃︁︄︇︅︃︉︀contabil de minim 2 ani;
Cunoasterea unui program de contabilitate/ERP ( de ex : Win Mentor, MentorEnterprise, Ciel, SAP, Navision) si MS Office (excel/word) ;
Capacitate de analiza si atentie la detalii;
Capacitatea de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică;
Rigurozitate, perseverenta si organizare;
Atitudine pozitiva, capacitatea de a lucra în echipa, sociabilitate si, dinamism;
Certificatul de Expert Contabil sau stagiar Ceccar reprezintă un avantaj.
Responsabilitati:
Activitate contabila, input documente, concilieri, verificari jurnale, etc.sub supravegherea unui senior in gestionarea unui portofoliu de clienti ;
Contabilitate si fiscalitate generală;
Verificarea documentelor primare daca sunt conforme cu cerintele legale in vigoare;
Evidența furnizorilor / clienților de mărfuri și servicii;
Întocmirea rapoartelor și situațiilor contabile, înregistrarea și verificarea jurnalelor de contabilitate, pregătirea balanței lunare și a situațiilor contabile periodice;
Intocmirea si verificarea jurnalelor de TVA, a declaratiei recapitulative privind A/L intracomunitare si a declaratiei de TVA;
Intocmirea in termen a declaratiilor lunare si trimestriale si a altor declaratii solicitate de autoritatile fiscale;
Realizarea de diverse rapoarte și situații pentru management când este necesar;
Transmiterea de informatii catre echipa de audit;
Urmărirea modificărilor legislative si asigurarea respectarii acesteia;
Menținerea legăturii dintre conducerea societății sau superiorul ierarhic și cu toate verigile societăților din portofoliu.
Beneficii
Se ofera un mediu profesional alaturi de persoane bine pregatite, training, prespective de crestere profesionala, pachetul salarial este unul motivant, salariul fiind corelat cu nivelul de pregatire profesionala, oferta financiara urmand a se negocia in cadrul interviului.
Studii superioare, în domeniul contabilitate/finante;
Cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate;
Experienta in domeniu ︃︁︄︇︅︃︉︀contabil de minim 2 ani;
Cunoasterea unui program de contabilitate/ERP ( de ex : Win Mentor, MentorEnterprise, Ciel, SAP, Navision) si MS Office (excel/word) ;
Capacitate de analiza si atentie la detalii;
Capacitatea de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică;
Rigurozitate, perseverenta si organizare;
Atitudine pozitiva, capacitatea de a lucra în echipa, sociabilitate si, dinamism;
Certificatul de Expert Contabil sau stagiar Ceccar reprezintă un avantaj.
Responsabilitati:
Activitate contabila, input documente, concilieri, verificari jurnale, etc.sub supravegherea unui senior in gestionarea unui portofoliu de clienti ;
Contabilitate si fiscalitate generală;
Verificarea documentelor primare daca sunt conforme cu cerintele legale in vigoare;
Evidența furnizorilor / clienților de mărfuri și servicii;
Întocmirea rapoartelor și situațiilor contabile, înregistrarea și verificarea jurnalelor de contabilitate, pregătirea balanței lunare și a situațiilor contabile periodice;
Intocmirea si verificarea jurnalelor de TVA, a declaratiei recapitulative privind A/L intracomunitare si a declaratiei de TVA;
Intocmirea in termen a declaratiilor lunare si trimestriale si a altor declaratii solicitate de autoritatile fiscale;
Realizarea de diverse rapoarte și situații pentru management când este necesar;
Transmiterea de informatii catre echipa de audit;
Urmărirea modificărilor legislative si asigurarea respectarii acesteia;
Menținerea legăturii dintre conducerea societății sau superiorul ierarhic și cu toate verigile societăților din portofoliu.
Beneficii
Se ofera un mediu profesional alaturi de persoane bine pregatite, training, prespective de crestere profesionala, pachetul salarial este unul motivant, salariul fiind corelat cu nivelul de pregatire profesionala, oferta financiara urmand a se negocia in cadrul interviului.
Descrierea companiei
Descrierea companiei
Sigma Accounting&Consulting a luat fiinta in Bucuresti in anul 2006.
- evidenta contabila, situatii financiare, control contabil
- intocmirea si depunerea la autoritati a declaratiilor fiscale;
- servicii payroll
- consultanta fiscala, tax planning, contencios fiscal;
- constituiri de societati, consultanta/servicii/operatiuni la Registrul Comertului, operatiuni speciale;
- audit, due diligence, verificari, expertize;
www.sigmaaccounting.ro
Sigma Accounting&Consulting a luat fiinta in Bucuresti in anul 2006.
- evidenta contabila, situatii financiare, control contabil
- intocmirea si depunerea la autoritati a declaratiilor fiscale;
- servicii payroll
- consultanta fiscala, tax planning, contencios fiscal;
- constituiri de societati, consultanta/servicii/operatiuni la Registrul Comertului, operatiuni speciale;
- audit, due diligence, verificari, expertize;
www.sigmaaccounting.ro
Publicat
4 Nov. 2024
Reactualizat
4 Nov. 2024
Expiră
4 Dec. 2024
Joburi similare