Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

CONSULTANT RETENTIE CLIENTI

SmartBill
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Suntem si vom ramane mereu in plina extindere a departamentului de RETENTIE CLIENTI.
De ce? Pentru ca suntem de parere ca niciodata nu este suficient atunci cand vine vorba despre grija fata de clientii nostri.
Acestea fiind spuse, iata cateva detalii despre cele doua posturi pentru care te asteptam la o discutie detaliata si ce am dori sa gasim la tine.

- usurinta in comunicare si o atitudine proactiva, orientata spre client
- o permanenta dorinta de a-i ajuta pe cei din jur
- calm si rabdare
- deschidere si interes spre invatarea de lucruri noi
- atentie la detalii
- o buna stapanire a limbii romane, atat cea scrisa, cat si cea vorbita
- autenticitate si sinceritate

Descrierea jobului

Ce vei face in rolul de CONSULTANT RETENTIE CLIENTI:
- vei contacta telefonic potentialii clienti care au beneficiat de o ︁︀​︂︃︃​︈︃​︁︃︀perioada de utilizare gratuita a softului nostru de Facturare si Gestiune, avand ca si obiectiv final continuare in utilizarea SmartBill de catre acestia, pe baza unui abonament
- vei desfasura o activitate de vanzare consultativa, axata in special pe nevoile viitorului nostru client
- vei propune pachetul de facturare optim, in functie de dimensiunea si nevoia reala a viitorului client
- vei comunica de fiecare data cand este nevoie, pe email sau telefonic cu acesta, in vederea modificarii abonamentului pe care acesta il utilizeaza
- vei prelua apeluri de la clientii existenti in portofoliul tau si ii vei ghida in alegerea abonamentului potrivit sau in utilizarea softului SmartBill, in situatii simple, care nu impun implicarea departamentului de Suport Tehnic

Nu te speria, imediat dupa angajare vei intra in perioada de training, unde vei avea acces la absolut toate informatiile necesare pentru ca tu sa iti poti desfasura activitatea cu succes.

Asadar asteptam sa te cunoastem pentru a discuta in detaliu.

Constituie avantaj:
  • experienta in telesales, desi nu reprezinta o conditie obligatorie pentru a aplica
  • experienta in call-center sau orice alt job ce implica lucrat la casca si efectuare de apeluri in mod frecvent
Detalii si beneficii:
  • sediu nou localizat la Unirii cu o atmosfera de lucru prietenoasa;
  • dupa perioada de acomodare si dupa ce te vei putea descurca fara ajutorul colegilor vei putea lucra in sistem hibrid;
  • pachet salarial ofertant;
  • asigurare medicala;
  • team building-uri, iesiri lunare, zile tematice si activitati relaxante.

Descrierea companiei

Cel mai folosit program de facturare si gestiune din Romania, intr-o dezvoltare permanenta.
https://www.smartbill.ro/de-ce-smart-bill

Castigator al Business Wall of Fame, ca "Cea mai Populara Aplicatie de Business" din Romania.

Publicat 23 Sept. 2024 Reactualizat 23 Sept. 2024 Expiră 23 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.