CONSULTANT RETENTIE CLIENTI
SmartBill
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Suntem si vom ramane mereu in plina extindere a departamentului de RETENTIE CLIENTI.
De ce? Pentru ca suntem de parere ca niciodata nu este suficient atunci cand vine vorba despre grija fata de clientii nostri.
Acestea fiind spuse, iata cateva detalii despre cele doua posturi pentru care te asteptam la o discutie detaliata si ce am dori sa gasim la tine.
- usurinta in comunicare si o atitudine proactiva, orientata spre client
- o permanenta dorinta de a-i ajuta pe cei din jur
- calm si rabdare
- deschidere si interes spre invatarea de lucruri noi
- atentie la detalii
- o buna stapanire a limbii romane, atat cea scrisa, cat si cea vorbita
- autenticitate si sinceritate
De ce? Pentru ca suntem de parere ca niciodata nu este suficient atunci cand vine vorba despre grija fata de clientii nostri.
Acestea fiind spuse, iata cateva detalii despre cele doua posturi pentru care te asteptam la o discutie detaliata si ce am dori sa gasim la tine.
- usurinta in comunicare si o atitudine proactiva, orientata spre client
- o permanenta dorinta de a-i ajuta pe cei din jur
- calm si rabdare
- deschidere si interes spre invatarea de lucruri noi
- atentie la detalii
- o buna stapanire a limbii romane, atat cea scrisa, cat si cea vorbita
- autenticitate si sinceritate
Descrierea jobului
Ce vei face in rolul de CONSULTANT RETENTIE CLIENTI:
- vei contacta telefonic potentialii clienti care au beneficiat de o ︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀perioada de utilizare gratuita a softului nostru de Facturare si Gestiune, avand ca si obiectiv final continuare in utilizarea SmartBill de catre acestia, pe baza unui abonament
- vei desfasura o activitate de vanzare consultativa, axata in special pe nevoile viitorului nostru client
- vei propune pachetul de facturare optim, in functie de dimensiunea si nevoia reala a viitorului client
- vei comunica de fiecare data cand este nevoie, pe email sau telefonic cu acesta, in vederea modificarii abonamentului pe care acesta il utilizeaza
- vei prelua apeluri de la clientii existenti in portofoliul tau si ii vei ghida in alegerea abonamentului potrivit sau in utilizarea softului SmartBill, in situatii simple, care nu impun implicarea departamentului de Suport Tehnic
Nu te speria, imediat dupa angajare vei intra in perioada de training, unde vei avea acces la absolut toate informatiile necesare pentru ca tu sa iti poti desfasura activitatea cu succes.
Asadar asteptam sa te cunoastem pentru a discuta in detaliu.
Constituie avantaj:
- vei contacta telefonic potentialii clienti care au beneficiat de o ︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀perioada de utilizare gratuita a softului nostru de Facturare si Gestiune, avand ca si obiectiv final continuare in utilizarea SmartBill de catre acestia, pe baza unui abonament
- vei desfasura o activitate de vanzare consultativa, axata in special pe nevoile viitorului nostru client
- vei propune pachetul de facturare optim, in functie de dimensiunea si nevoia reala a viitorului client
- vei comunica de fiecare data cand este nevoie, pe email sau telefonic cu acesta, in vederea modificarii abonamentului pe care acesta il utilizeaza
- vei prelua apeluri de la clientii existenti in portofoliul tau si ii vei ghida in alegerea abonamentului potrivit sau in utilizarea softului SmartBill, in situatii simple, care nu impun implicarea departamentului de Suport Tehnic
Nu te speria, imediat dupa angajare vei intra in perioada de training, unde vei avea acces la absolut toate informatiile necesare pentru ca tu sa iti poti desfasura activitatea cu succes.
Asadar asteptam sa te cunoastem pentru a discuta in detaliu.
Constituie avantaj:
- experienta in telesales, desi nu reprezinta o conditie obligatorie pentru a aplica
- experienta in call-center sau orice alt job ce implica lucrat la casca si efectuare de apeluri in mod frecvent
- sediu nou localizat la Unirii cu o atmosfera de lucru prietenoasa;
- dupa perioada de acomodare si dupa ce te vei putea descurca fara ajutorul colegilor vei putea lucra in sistem hibrid;
- pachet salarial ofertant;
- asigurare medicala;
- team building-uri, iesiri lunare, zile tematice si activitati relaxante.
Descrierea companiei
Cel mai folosit program de facturare si gestiune din Romania, intr-o dezvoltare permanenta.
https://www.smartbill.ro/de-ce-smart-bill
Castigator al Business Wall of Fame, ca "Cea mai Populara Aplicatie de Business" din Romania.
Publicat
23 Sept. 2024
Reactualizat
23 Sept. 2024
Expiră
23 Oct. 2024
Joburi similare
-
- 23 Sept. 2024
Consultant relatii clienti pentru servicii de estetica
aBeauty Clinique
Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara