Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Consultant Fonduri Europene

JACRAL SOLUTIONS JAC S.R.L.
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul ideal pentru poziția de Consultant în Accesarea Finanțărilor Nerambursabile este o persoană dinamică și orientată spre rezultate, cu o solidă înțelegere a proceselor de accesare a fondurilor nerambursabile. Acesta se va distinge prin următoarele caracteristici:

Educație Relevantă.
Absolvent de studii superioare în domeniul economic, management, dezvoltare regională sau domenii conexe, cu cunoștințe aprofundate despre instrumentele structurale și fondurile guvernamentale.

Experiență Profesională.
Experiență anterioară în consultanță pentru fonduri nerambursabile este necesara. Inclusiv scrierea de proiecte și gestionarea acestora cu exemple concrete.

Abilități Interumane.
Exprimare clară și concisă, atât verbal, cât și în scris, capabilă să comunice eficient cu clienții, colegii și partenerii de afaceri, având abilități remarcabile de relaționare și colaborare.

Competențe Analitice și Organizatorice.
Capacitate de a analiza informații complexe și de a lua decizii fundamentate, având abilitatea de a organiza, planifica și gestiona mai multe proiecte simultan, respectând termenele limită.

Inovație și Flexibilitate.
Gândire creativă și deschidere către soluții inovative pentru provocările întâmpinate. Sa fie dornic de continua evoluție si perfecționare.

Orientare Client.
Focalizare pe nevoile clienților, oferind soluții personalizate și demonstrând angajament față de excelența serviciilor oferite.

Descrierea jobului

Responsabilitățile job-ului sunt:
1.Identificarea clientului eligibil:
- contactarea clienților și prezentarea serviciilor de consultanță ale companiei,
- mentinerea legăturii cu ︁︀​︂︃︃​︇︂​︁︃︁clienții și informarea acestora cu privire ︂︊︀︂​︊︅︈​︉︆︅︁​︂︇︀︀​︉︄︃︀​︆︄︄︅​︈︁︃︃​︈️︊︄la oportunități de finanțare,
- documentarea și analiza permanentă a soluțiilor de finanțare pentru potențialii beneficiari,
- evaluarea eligibilității clienților, a ideilor de proiect și a cheltuielilor ,
- analizarea condițiilor financiare țînând cont de posibilitățile financiare ale clientului și respectând normele de aplicare,
- stabilirea documentele necesare depunerii cererii de finanțare în funcție de sectorul de activitate vizat de proiect și de linia de finanțare aferentă proiectului, respectând legislația în vigoare.

2.Ofertarea și contractarea :
- redactează oferta în funcție de nevoile clientului si se ocupa de semnarea contractului de consultanță,
- redactează prezentarea proiectului într-o formă incipientă conform formatului specificat în Ghidul aplicantului (specific fiecărui program operațional) și având în vedere regulamentele naționale și europene,
- lansează propunerea de proiect în concordanță cu interesele și experiență potențialilor parteneri, cu activitățile derulate în proiect și cu cererea solicitantului.

3. Elaborarea proiectului:
- identifică categoriile de informații necesare în concordanță cu forma juridică de constituire a organizației cu cele prezentate în cererea de finanțare și cu Ghidul solicitantului,
- colectează informații de la parteneri ținând cont de informațiile prezentate în cererea de finanțare, de tema proiectului, de experiență și gradul de implicare al fiecărei entități juridice în proiect,
- redactează capitolele și anexele din cererea de finanțare în funcție de tipul programului accesat și de specificațiile prevăzute în Ghidul aplicantului, folosind limbajul adecvat și formă cerută,
- supune aprobării formă provizorie a proiectului, a factorilor implicați, corectând eventualele neconcordanțe și omisiuni de comun acord cu clienții, în vederea asigurării coerenței proiectului;
- redactează formă finală a proiectului în concordanță cu cele prezentate în cererea de finanțare, conform Ghidului solicitantului.
- transmite in aplicație forma finală a proiectului autorității contractante și se ocupă de implementarea lui.

Beneficii:

- Instruire și formare profesională atât în cadrul firmei, cât şi prin cursuri acreditate.
- Perfecționarea și specializarea la job prin derularea de proiecte complexe.
- Posibilitate de avansare.
- Salariu motivant si bonusuri suplimentare.
- Masină si telefon de serviciu.
- Asigurare medicala.

Descrierea companiei

La Jacral Solutions, ne dedicăm cu pasiune sprijinirii afacerilor în drumul lor spre succes. Suntem specializați în oferirea de soluții integrate și ne mândrim cu o gamă variată de servicii, care includ obținerea fondurilor nerambursabile și proiectarea de soluții tehnice inovatoare.

Compania noastră se poziționează ca un partener de încredere pentru clienții noștri, având un accent puternic pe rezultate și excelență. In experiența noastra in consultanța pentru accesarea fondurilor europene, am reușit să elaborăm, să depunem și să implementăm proiecte de succes în valoare totală de peste 100 milioane de euro.

Pe măsură ce ne extindem la nivel național, ne concentrăm pe construirea unei echipe solide, formată din profesioniști talentați și pasionați de cariera lor. Misiunea noastră este să facem totul să funcționeze cât mai eficient, contribuind astfel la prosperitatea afacerilor cu care colaborăm.

Jacral Solutions – partenerul de încredere în transformarea și dezvoltarea afacerii tale!
Publicat 27 Aug. 2024 Reactualizat 17 Sept. 2024 Expiră 26 Sept. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.