-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Consilier receptie service daune MAZDA

SC BUSINESS DEVELOPMENT TEAM SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul ideal are:
  • Studii superioare tehnice - de preferat Facultatea de Transporturi-Autovehicule Rutiere;
  • Experienta pe un post similar – minim 2 ani;
  • Cunostine asupra procedurilor de lucru cu diferite firme de Asigurari;
  • Cunostinte de operare in programului Audatex.

Descrierea jobului

Atributiile postului:
- Programarea clientilor in service pentru reparatiile reclamate;
- Prezentarea produselor si serviciilor companiei catre clienti;
- Prezentarea ︁︈​︂︂︂​︁︈︂​︂︉ofertei de pret pentru lucrari (piese si manopera);
- Efectuarea receptiei si inspectiei preliminare a autovehiculelor la intrarea in service si consemnarea
problemelor tehnice reclamate de catre clienti;
- Intocmirea devizelor de reparatii;
- Inspectarea autovehiculelor inainte de intrarea in service, impreuna cu clientul: nr. km, aspect
exterior (zgarieturi, lovituri, accesorii), aspect interior;
- Deschiderea si inchiderea comenzilor de lucru;
- Informarea periodica a clientilor asupra stadiului lucrarilor de reparatii si raspunsul prompt la solicitarile
facute de acestia;
- Asigurarea legaturii permanente intre service, client si companiile de asigurari (comunicarea si obtinerea
acordurilor pentru suplimentarea notelor de constatare initiale; comunicarea clientului a eventualelor
sume de plata datorate, din diferentele aparute intre devizul lucrii si suma platita de asigurator);
- Verificarea tehnica a lucrarii.

Descrierea companiei

Business Development Team este distribuitor si reparator autorizat FORD si Mazda

MISIUNEA BDT este sa furnizeze produse de calitate superioara, performanta si servicii la cele mai ridicate standarde, satisfacand deplin exigentele clientilor nostri.

TELURILE majore care calauzesc activitatea BDT in urmatorii ani sunt: - Obtinerea satisfactiei totale a clientilor referitor la calitate, livrare, pretul si serviciile, precum si continua lor imbunatatire; - Mentinerea unui mediu de lucru care sa aduca satisfactie personalului; - Competitia continua care sa asigure cresterea si prosperitatea firmei si a personalului.

Publicat 12 Nov. 2024 Reactualizat 15 Nov. 2024 Expiră 12 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.