Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Consilier Juridic

Aduro S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

CERINTE:

• Studii superioare finalizate:
• Experienta pe un post similar in domeniul constructiilor - minim 4 ani;
• Cunoasterea normativelor tehnice si a legislatiei specifice in vigoare - in domeniul constructiilor (HG1 /2018, L98/2016, L99/2016/OUG 114/2011)- reprezinta avantaj;
• Microsoft office - in special word, nivel avansat;
• Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
• Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala;
• Respectarea termenelor limita;
• Abilitati de planificare, organizare, prezentare;
• Atentie deosebita la detalii.

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:

• Ofera consultanta si asistenta juridica pe probleme de relatii comerciale si contracte comerciale;
• Analizeaza si evalueaza ︁︀​︈︈​︈︈​︁︈︄riscurile, elaboreaza obiectiunille pentru contractele comerciale ale companiei;
• Negociaza, intocmeste, incheie contractele de executie, subcontractare, subantrepriza, prestari servicii, achizitie bunuri si actele aditionale subsecvente.
• Asigura redactarea documentelor si informatiilor juridice solicitate in departamentele si compartimentele din cadrul societatii;
• Emite puncte de vedere la diferitele solicitari din partea societatii, cat si din afara societatii;
• Asigura asistenta juridica pentru societate in fata oricaror organe jurisdictionale;
• Urmareste aparitia actelor normative si informeaza conducerea in ceea ce priveste obligatiile ce revin societatii, acorda suport informational celorlalte departamente ;
• Intocmeste formalitatile prevazute de lege in dreptul societar, asigurand inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului;
• Monitorizeaza hotararile judecatoresti rezultate in urma solutionarii litigiilor instrumentate, susceptibile de executare silita, in vederea legalizarii si demararii demersurilor specifice pentru recuperarea sumelor de bani datorate societatii;
• Avizeaza si legalizeaza documentele cu caracter juridic;
• Verifica respectarea conditiilor si termenelor contractuale (FIDIC, HG1), pe toata durata derularii contractului dintre societate si beneficiari/colaboratori;
• Mentine la zi documentatia contractelor si le revizuieste periodic; urmareste constant drepturile si obligatiile contractuale;
• Administeaza si gestioneaza contractele principale si ofera suport in administrarea contractelor de subcontractare/ furnizare/prestari servicii;
• Redacteaza corespondenta catre beneficiari, consultanti, subantreprenori, prestatori si/sau furnizori;
• Evalueaza problemele contractuale, pregateste si redacteaza notificarile de revendicare, formuleaza raspunsurile la reclamatii (dupa caz);
• Informeaza in permanenta Managementul de Proiect cu privire la statusul contractelor.

Descrierea companiei

Înființată în 2009, ADURO Ia crescut pe o piață în plină criză economică venind în sprijnul companiilor private și a instituțiilor publice pentru demararea și finalizarea lucrărilor propuse.

MISIUNEA ADURO Realizarea de proiecte sustenabile, cu profesionalism și onestitate. Proiecte care ne fac să ne simțim mândri!

Publicat 23 Sept. 2024 Reactualizat 23 Sept. 2024 Expiră 23 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.