Consilier Juridic
Aduro S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
CERINTE:
• Studii superioare finalizate:
• Experienta pe un post similar in domeniul constructiilor - minim 4 ani;
• Cunoasterea normativelor tehnice si a legislatiei specifice in vigoare - in domeniul constructiilor (HG1 /2018, L98/2016, L99/2016/OUG 114/2011)- reprezinta avantaj;
• Microsoft office - in special word, nivel avansat;
• Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
• Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala;
• Respectarea termenelor limita;
• Abilitati de planificare, organizare, prezentare;
• Atentie deosebita la detalii.
• Studii superioare finalizate:
• Experienta pe un post similar in domeniul constructiilor - minim 4 ani;
• Cunoasterea normativelor tehnice si a legislatiei specifice in vigoare - in domeniul constructiilor (HG1 /2018, L98/2016, L99/2016/OUG 114/2011)- reprezinta avantaj;
• Microsoft office - in special word, nivel avansat;
• Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
• Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala;
• Respectarea termenelor limita;
• Abilitati de planificare, organizare, prezentare;
• Atentie deosebita la detalii.
Descrierea jobului
RESPONSABILITATI:
• Ofera consultanta si asistenta juridica pe probleme de relatii comerciale si contracte comerciale;
• Analizeaza si evalueaza ︁︀︈︈︈︈︁︈︄riscurile, elaboreaza obiectiunille pentru contractele comerciale ale companiei;
• Negociaza, intocmeste, incheie contractele de executie, subcontractare, subantrepriza, prestari servicii, achizitie bunuri si actele aditionale subsecvente.
• Asigura redactarea documentelor si informatiilor juridice solicitate in departamentele si compartimentele din cadrul societatii;
• Emite puncte de vedere la diferitele solicitari din partea societatii, cat si din afara societatii;
• Asigura asistenta juridica pentru societate in fata oricaror organe jurisdictionale;
• Urmareste aparitia actelor normative si informeaza conducerea in ceea ce priveste obligatiile ce revin societatii, acorda suport informational celorlalte departamente ;
• Intocmeste formalitatile prevazute de lege in dreptul societar, asigurand inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului;
• Monitorizeaza hotararile judecatoresti rezultate in urma solutionarii litigiilor instrumentate, susceptibile de executare silita, in vederea legalizarii si demararii demersurilor specifice pentru recuperarea sumelor de bani datorate societatii;
• Avizeaza si legalizeaza documentele cu caracter juridic;
• Verifica respectarea conditiilor si termenelor contractuale (FIDIC, HG1), pe toata durata derularii contractului dintre societate si beneficiari/colaboratori;
• Mentine la zi documentatia contractelor si le revizuieste periodic; urmareste constant drepturile si obligatiile contractuale;
• Administeaza si gestioneaza contractele principale si ofera suport in administrarea contractelor de subcontractare/ furnizare/prestari servicii;
• Redacteaza corespondenta catre beneficiari, consultanti, subantreprenori, prestatori si/sau furnizori;
• Evalueaza problemele contractuale, pregateste si redacteaza notificarile de revendicare, formuleaza raspunsurile la reclamatii (dupa caz);
• Informeaza in permanenta Managementul de Proiect cu privire la statusul contractelor.
• Ofera consultanta si asistenta juridica pe probleme de relatii comerciale si contracte comerciale;
• Analizeaza si evalueaza ︁︀︈︈︈︈︁︈︄riscurile, elaboreaza obiectiunille pentru contractele comerciale ale companiei;
• Negociaza, intocmeste, incheie contractele de executie, subcontractare, subantrepriza, prestari servicii, achizitie bunuri si actele aditionale subsecvente.
• Asigura redactarea documentelor si informatiilor juridice solicitate in departamentele si compartimentele din cadrul societatii;
• Emite puncte de vedere la diferitele solicitari din partea societatii, cat si din afara societatii;
• Asigura asistenta juridica pentru societate in fata oricaror organe jurisdictionale;
• Urmareste aparitia actelor normative si informeaza conducerea in ceea ce priveste obligatiile ce revin societatii, acorda suport informational celorlalte departamente ;
• Intocmeste formalitatile prevazute de lege in dreptul societar, asigurand inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului;
• Monitorizeaza hotararile judecatoresti rezultate in urma solutionarii litigiilor instrumentate, susceptibile de executare silita, in vederea legalizarii si demararii demersurilor specifice pentru recuperarea sumelor de bani datorate societatii;
• Avizeaza si legalizeaza documentele cu caracter juridic;
• Verifica respectarea conditiilor si termenelor contractuale (FIDIC, HG1), pe toata durata derularii contractului dintre societate si beneficiari/colaboratori;
• Mentine la zi documentatia contractelor si le revizuieste periodic; urmareste constant drepturile si obligatiile contractuale;
• Administeaza si gestioneaza contractele principale si ofera suport in administrarea contractelor de subcontractare/ furnizare/prestari servicii;
• Redacteaza corespondenta catre beneficiari, consultanti, subantreprenori, prestatori si/sau furnizori;
• Evalueaza problemele contractuale, pregateste si redacteaza notificarile de revendicare, formuleaza raspunsurile la reclamatii (dupa caz);
• Informeaza in permanenta Managementul de Proiect cu privire la statusul contractelor.
Descrierea companiei
Înființată în 2009, ADURO Ia crescut pe o piață în plină criză economică venind în sprijnul companiilor private și a instituțiilor publice pentru demararea și finalizarea lucrărilor propuse.
MISIUNEA ADURO Realizarea de proiecte sustenabile, cu profesionalism și onestitate. Proiecte care ne fac să ne simțim mândri!
Publicat
23 Sept. 2024
Reactualizat
23 Sept. 2024
Expiră
23 Oct. 2024
Joburi similare