Candidatul Ideal
Cerințe:
- Studii superioare de preferabil în domeniul Marketing; Comunicare, Economie, Managementul Afacerilor sau IT;
- Experiența anterioară într-un call center sau într-un rol de suport tehnic, ideal in domeniul aplicațiilor web sau soluțiilor software;
- Abilități excelente de comunicare și rezolvare a problemelor;
- Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, navigare pe internet, etc);
- Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a respecta termenele limită,
- Atenția la detalii, răbdare și orientare către soluționarea problemelor clienților.
- Studii superioare de preferabil în domeniul Marketing; Comunicare, Economie, Managementul Afacerilor sau IT;
- Experiența anterioară într-un call center sau într-un rol de suport tehnic, ideal in domeniul aplicațiilor web sau soluțiilor software;
- Abilități excelente de comunicare și rezolvare a problemelor;
- Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, navigare pe internet, etc);
- Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a respecta termenele limită,
- Atenția la detalii, răbdare și orientare către soluționarea problemelor clienților.
Descrierea jobului
Responsabilități:
- Oferirea de suport telefonic și prin e-mail pentru utilizatorii aplicațiilor web destinate instituțiilor publice;
- Răspuns la întrebări legate de utilizarea aplicațiilor și rezolvarea problemelor tehnice de bază;
- Gestionarea și înregistrarea sesizărilor și solicitărilor primite în sistemul intern;
- Colaborarea strânsă cu echipa de dezvoltare pentru a îmbunătăți funcționalitățile aplicațiilor pe baza feedback-ului primit;
- Monitorizarea și raportarea către echipele tehnice despre erorile sau disfuncționalitățile apărute;
- Oferirea de instruire clienților în ceea ce privește noile funcționalități și actualizări ale aplicațiilor.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv și stimulente pe bază de performanțe;
- Posibilitatea de a lucra într-un mediu de lucru dinamic, cu oportunități de învățare continuă;
- Acces la soluții tehnologice de ultimă oră utilizate în dezvoltarea aplicațiilor web pentru sectorul public.
- Oferirea de suport telefonic și prin e-mail pentru utilizatorii aplicațiilor web destinate instituțiilor publice;
- Răspuns la întrebări legate de utilizarea aplicațiilor și rezolvarea problemelor tehnice de bază;
- Gestionarea și înregistrarea sesizărilor și solicitărilor primite în sistemul intern;
- Colaborarea strânsă cu echipa de dezvoltare pentru a îmbunătăți funcționalitățile aplicațiilor pe baza feedback-ului primit;
- Monitorizarea și raportarea către echipele tehnice despre erorile sau disfuncționalitățile apărute;
- Oferirea de instruire clienților în ceea ce privește noile funcționalități și actualizări ale aplicațiilor.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv și stimulente pe bază de performanțe;
- Posibilitatea de a lucra într-un mediu de lucru dinamic, cu oportunități de învățare continuă;
- Acces la soluții tehnologice de ultimă oră utilizate în dezvoltarea aplicațiilor web pentru sectorul public.
Descrierea companiei
S.C. Your Consulting S.R.L. activează pe piață din România din anul 2005. Misiunea companiei noastre este aceea de a oferi clienţilor servicii şi soluţii IT avansate si de înaltă calitate, precum şi personalizarea serviciilor în funcţie de nevoile fiecărei institutii în parte. Echipă tânără și ambițioasă, ne extindem și căutăm un operator call center dedicat și profesionist, pentru a se alătura echipei noastre din cadrul unei companii de top care dezvoltă aplicații web destinate instituțiilor publice.
Joburi similare