Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

BUZESCU & TOMESCU SPRL cauta Office Manager

BUZESCU & TOMESCU SPRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Responsabilitățile postului:

Efectueaza contabilitatea primara, administreaza casa, respectiv platile efectuate in numerar pentru nevoi curente, redacteaza documentele contabile aferente;
Emite facturile catre clientii interni si externi conform contractelor de asistenta juridica incheiate, utilizand programul de facturare implementat in cadrul firmei; verifica efectuarea zilnica a Time & Expenses sheets ale membrilor echipei, urmareste incasarea facturilor scadente;
Monitorizeaza transmiterea si primirea facturilor in Spatiul Privat Virtual/Sistemul e-Factura;
Mentine relatia cu firma de contabilitate si se asigura ca toare declaratiile sunt depuse in termen util;
Mentine relatia cu banca, asigura introducerea spre procesare a platilor facturilor, taxelor si impozitelor, a contributiilor catre Bugetul de Stat, TVA;
Mentine o buna colaborare cu furnizorii, evalueaza nevoile logistice ale biroului si coordoneaza plasarea comenzilor de produse si servicii, verifica produsele si serviciile livrate astfel incat sa corespunda termenilor si conditiilor din contract;
Coordoneaza activitatile de HR si payroll, tine evidenta concediilor de odihna si a tichetelor de masa acordate salariatilor;
Monitorizeaza functionarea computerelor si echipamentelor IT si ia legatura cu consultantul IT pentru rezolvarea problemelor aparute;
Coordoneaza activitatile administrative privind buna functionare a echipamentelor de birou si a instalatiilor, anuntand echipele de interventie in cazul in care apar defectiuni;
Monitorizeaza derularea contractului de inchiriere pentru sediu, a asigurarilor si a abonamentelor la diverse publicatii de specialitate;
Monitorizeaza baza de date si efectuarea back-upului bazei de date, tine evidenta detaliilor de access pe website-urile si platformele unde firma are conturi online;
Este responsabil/a de publicarea stirilor si updatarea informatiilor pe website.

Abilitati si cerinte:

Studii superioare economice;
Experienta profesionala de minimum 1-2 ani intr-un post similar sau in posturi cu studii superioare economice;
Cunoștințe solide de MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
Cunoasterea programului de facturare KeyVision constituie un avantaj;
Cunostinte bune de limba engleza;
Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa, coordonare si organizare;
Acuratete si orientarea la detalii, ablitati de leadership, dar in acelasi timp si spirit de echipa;
Abilitatea de a lucra simultan la mai multe activitati/proiecte.
Integritate si etica profesionala, atitudine pozitiva.

Constituie avantaj:

Experienta intr-un post similar intr-o firma de avocatura;
Experienta intr-un post similar intr-o firma de consultanta ce presteaza servicii preponderent catre clienti internationali;
Abilitati sau experienta anterioara in marketing si PR.

Descrierea jobului

Beneficii:

Salariu competitiv;
Diverse beneficii care vizeaza mentinerea unui echilibru corect intre viata profesionala si viata personala.

Program ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄de lucru: 8 h/zi cu pauza de masa de 30 minute.

Persoanele interesate sunt rugate sa transmita Curriculum Vitae la adresa:
atomescu@buzescu-tomescu.com si
cpapuzu@buzescu-tomescu.com
Publicat 30 Sept. 2024 Reactualizat 30 Sept. 2024 Expiră 30 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.