Business Assistant (part-time & remote)
Brici | Asistenți de business
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
1. Ai deja un job remote și mai vrei o colaborare part-time pentru a-ți suplini veniturile: Acest job NU este potrivit ︀︇︍︀︃︅︂︊︂︆︄︆︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎pentru persoanele care caută job full-time sau au job full-time cu prezență la birou. ︀︇︍︀︃︅︂︊︂︆︄︆︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎︀︇︍︀︃︅︂︊︂︆︄︆︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅
2. Ai studii superioare: Ai o diplomă de licență în economie, drept sau alte specializări relevante.
3. Ai experiență de muncă de peste 3 ani.
4. Ai o obsesie pentru organizare: Folosești calendar, listă de task-uri și lași tot timpul lucrurile în ordine la finalul zilei de muncă.
5. Ai abilități excelente de comunicare verbală și scrisă: Scrii corect gramatical, clar și la obiect.
6. Poți lucra independent: Îți gestionezi task-urile în mod autonom, fără să ai nevoie de supraveghere constantă.
7. Ai experiență de lucru cu aplicații digitale (Chat GPT, Google Drive/One Drive, Smartbill etc.).
2. Ai studii superioare: Ai o diplomă de licență în economie, drept sau alte specializări relevante.
3. Ai experiență de muncă de peste 3 ani.
4. Ai o obsesie pentru organizare: Folosești calendar, listă de task-uri și lași tot timpul lucrurile în ordine la finalul zilei de muncă.
5. Ai abilități excelente de comunicare verbală și scrisă: Scrii corect gramatical, clar și la obiect.
6. Poți lucra independent: Îți gestionezi task-urile în mod autonom, fără să ai nevoie de supraveghere constantă.
7. Ai experiență de lucru cu aplicații digitale (Chat GPT, Google Drive/One Drive, Smartbill etc.).
Descrierea jobului
Acest job este remote și part-time (între 20 și 60 de ore pe lună), iar colaborarea este pe bază de ︁︀︂︃︃︇︅︀PFA/SRL. ︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀Scopul jobului ︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈este de a oferi suport administrativ și organizatoric unui antreprenor cu business mic/mijlociu.
Exemple de responsabilități posibile:
Exemple de responsabilități posibile:
- Răspuns la email-uri și mesaje
- Apeluri către potențiali clienți
- Pregătirea și trimiterea contractelor
- Facturare și organizarea documentelor financiare
- Planificarea și organizarea întâlnirilor
- Monitorizarea progresului și crearea de rapoarte lunare
- Gestionarea calendarului
- Etc.
Descrierea companiei
Brici | Asistenți de business
Eliberăm timp antreprenorilor: Preluăm sarcinile repetitive din zona administrativă și operațională.
https://brici.ro/asistent-virtual/
Publicat
17 Oct. 2024
Reactualizat
17 Oct. 2024
Expiră
16 Nov. 2024
Joburi similare