-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Assistant Manager

ASK FOR TAX FREE SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Assistant Manager
Compania Ask for Tax Free face parte dintr-un grup de firme ce ofera o gama diversa de servicii cum ar fi: restituire a TVA cumparatorilor nestabiliti in Uniunea Europeana, contabilitate, administrare personal, asistenta virtuala.

Datorita volumului si diversificarii activitatii noastre ne dorim sa ne marim echipa, astfel, suntem în căutarea unei persoane motivate și organizate pentru a ocupa poziția de Assistant Manager - operator introducere date în cadrul companiei noastre. Dacă ești o persoană atentă la detalii, cu abilități excelente de organizare și o pasiune pentru introducerea și gestionarea datelor, aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine.

Daca apreciezi ca profilul tau profesional este asemanator cu cel cautat de noi si iti doresti un post de Assistant Manager in cadrul companiei noastre, te rugam sa ne trimiti CV-ul pentru a-l putea analiza si programa un interviu.

Ne-ar placea:
  • sa ai bune abilitati de comunicare
  • sa fii o persoana organizata, riguroasa, atenta la detalii
  • sa fii o persoana proactiva
  • sa fii o persoana amabila, cu o prezenta placuta

Este important pentru noi:
  • sa cunosti limba engleza la nivelul mediu
  • sa ai cunostinte de baza in programele MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), etc
  • sa ai abilitati de management al documentelor (gestionare, arhivare, etc)
  • sa ai abilitati de planificarea si organizarea activitatilor

Descrierea jobului

Tu ar trebui sa:
  • întretii și actualizezi baze de date
  • verifici, întocmesti și gestionezi documentație
  • faci plati si inacasari ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂in numerar
  • sa ridici, depui numerar
  • gestionezi toate activitatile specifice unui assistant manager
  • gestionezi corespondenta companiei noastre (facturi, corespondenta comerciala, diverse adrese, etc)
  • preiei apelurile telefonice sau unele e-mail-uri sosite de la partenerii sau clientii companiei
  • gestionezi activitatea de management al documentelor si al arhivei de documente
  • gestionezi agenda administrativa de birou sau/si, dupa caz, agenda de lucru a conducerii companiei
  • duci la bun sfarsit diverse sarcini cu caracter logistic & administrativ
  • asiguri transmiterea informatiilor intre departamente (Administrativ, Contabilitate, Resurse Umane)

Pentru indeplinirea activitatilor specifice rolului in compania noastra, te asiguram ca te vei bucura de un mediu de lucru placut si de un bun pachet salarial (salariu fix, tichete de masa in valoare de 35 lei pe zi lucrata, bonusuri acordate pe baza standardelor de performanata, decontarea transportului, prime, decontarea cursurilor de dezvoltare, etc).

Te așteptăm cu nerăbdare să te alături echipei noastre și să contribui la succesul nostru comun!
Publicat 31 Oct. 2024 Reactualizat 31 Oct. 2024 Expiră 30 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.