-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Assistant Manager (proficient in Excel)

S.C. VON CONSULTING SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cunostinte si abilitati profesionale si tehnice:

 Excelente abilitati de relationare administratorii societatii si colegii din toate departamentele;

 Cunoştinţe foarte bune de operare PC (Excel, PowerPoint, Word, etc), in special Excel.

 Bune abilitati de comunicare si flexibilitate in relatiile cu colegii;

 Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii pentru problemele aparute;

 Orientare catre atingerea obiectivelor;

 Persoana organizata, spirit de echipa, dinamica;



Aptitudini si calitati:

 Capacitatea de a gestiona eficient managementul riscului;

 Aptitudini de gestionare si prioritizare a problemelor cu o atitudine proactiva;

 Capacitatea de analiza, planificare si control a activitatilor;

 Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii pentru problemele aparute;

 Abilitati de comunicare si prezentare (forma scrisa si verbala);

 Capacitatea de a-si gestiona si coordona timpul si rezolvarea temelor in concordanta cu activitatea si programul administratorilor;

 Persoana foarte punctuala, politicoasa, atenta in permanenta la nevoile administratorilor, pentru a veni in intampinarea rezolvarii problemelor si situatiilor aparute;

 Persoana foarte perseverenta, focusata pe finalizarea proiectelor incepute;


Studii:

 Studii universitare, de preferinta economice sau tehniceApply with CV Apply with LinkedIn

Descrierea jobului

Atributii:

 Intocmire rapoarte de vanzare in Excel

 Prezentari PowerPoint

 Atributii administrative (inregistrari de contracte)
︁︀​︂︃︃​︇︅​︀
 Tine contactul cu furnizori pentru cele necesare biroului

 Inregistreaza concediile salariatilor

Descrierea companiei

We are an HR Consultancy company, providing solutions and services in the following areas: recruitment and executive search, personnel leasing, payroll, administration and training.

With an overall experience of more then 10 years and centers in Bucharest and Brasov, Romania we approach each project with passion and desire to deliver the best.

We dare to apply new ideas creating innovating projects that respond to our clients' needs. Our expertise has been proven while working for companies in IT&C , constructions, automotive, sales and accounting.

Publicat 29 Oct. 2024 Reactualizat 29 Oct. 2024 Expiră 28 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.