Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

ASSISTANT MANAGER

SECONDTEXTILIASAM 2010 SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

-Studii superioare sau medii in domeniul economic;
-Experienta in gestionarea relatiilor cu publicul;
-Abilități de rezolvare a problemelor, rezistent la stres, adaptarea la situatii noi, inopinate si/sau in perioade neasteptate;
-Mobilitate in ceea ce priveste deplasarile spontane;
-Persoana serioasa, muncitoare, ambitioasa, cu gandire pozitiva, perseverenta, dinamica si intuitiva;
-Bune abilitati de comunicare, spirit de echipă, corectitudine;
-Persoana orientata catre rezultat, constiinciozitate vis-à-vis de sarcinile pe care le are de indeplinit;
-Capacitate inovativa, cu idei spontane, face propuneri, are viziune si spectru larg;
-Detinator permis conducere categoria “B”


Reprezinta avantaj:
-Cunoasterea limbii maghiare;
-Detinera unei masini personale.

Descrierea jobului

Activitate de birou:
1.Gestionarea eficienta a relatiilor cu publicul: preluarea apelurilor telefonice si a e-mailurilor, precum si rezolvarea acestora in ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈timpi utili;
2.Analiza satisfactiei publicului / colaboratorilor / partenerilor firmei / tertelor personae;
3.Gestionarea si rezolvarea problemelor administrative din teritoriu;
4.Organizarea transporturilor din teritoriu catre sediul social al firmei;
5.Gestionarea activitatilor logistice la fiecare punct de lucru in mod individual precum si intre punctele de lucru si sediul social al firmei;
6.Monitorizarea si supravegherea angajatilor pe sistem GPS si video;
7.Verificarea documentatiilor si a datelor primite de la colegi / colaboratori / terti.
8.Urmarirea si reinoirea tuturor tipurilor de scadente ale societatii: documente parc auto, scadente: primarii / colaboratori / proprietari / alte contracte;
9.Intermedierea si asigurarea relatiilor stranse intre subordonati si superiori;
10.Intretinerea relatiilor cu colaboratorii / partenerii firmei / terte persoane;
11.Intretinerea si efectuarea modificarilor necesare pe siteul, respectiv pe facebookul societatii;
12.Coordonarea modului de realizare si promovare a siteului;
13.Intocmirea si elaborarea unor situatii si rapoarte precum si respectarea dead-line-urilor stabilite de catre firma / colaboratori / terti;
14.Analizarea si propunerea masurilor necesare pentru cresterea rentabilitatii activitatii desfasurate;
15.O buna colaborare cu toate departamentele societatii;
16.Prospectarea pietei si cautarea permanenta de noi parteneri;
17.Orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici in vederea indeplinirii necesitatilor organizationale.

Descrierea companiei

Societatea Secondtex va ofera suport, prin a va raspunde intrebarilor prezentate mai sus, conform experientei acumulate in decursul celor peste 16 ani de activitate in domeniu in Romania si cu 25 de ani experiante internationala, devenita astfel, una dintre cele mai mari si reprezentative firme de pe piata hainelor second hand din Romania. In prezent, societatea noastra are peste 250 de angajati si o capacitate de prelucrare de 40,000 kg de haine pe zi, in doua depozite pe o suprafata de 10000 mp. Depozitul se afla in Satu Mare, Dorolt. Societatea comercializeaza textile (haine), incaltaminte second-hand, si carpe textile, avem 23 de magazine in 17 orase in romania.

Publicat 4 Iul. 2024 Reactualizat 4 Iul. 2024 Expiră 3 Aug. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.