Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent Vanzari

SERPICO TRADING
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Daca esti o persoana implicata, ambitioasa, cu bune abilitati de comunicare si ai experienta mimima in domeniul distributiei, ne-am bucura sa ︇te avem in echipa noastra!
Pentru a ne asigura ca suntem angajatorul pe care tu il cauti si, totodata, canditatul potrivit pentru echipa noastra, te rugam sa vizualizezi anuntul anterior aplicarii.

Profil candidat
  • Studii superioare - preferabil domeniul economic (comert, marketing, administrarea afacerilor);
  • Experienta in vanzari (IKA) - minim 1 an (de preferat intr-o pozitie similara intr-o firma de distributie, comert, transport);
  • Experienta in utilizarea pachetului de baza Microsoft Office (excel - nivel avansat);
  • Constituie avantaj experienta in lucru cu Panorama/WizzCount;
  • Bune abilitati de comunicare si relationare atat cu echipa interna, cat si cu diversi parteneri de business, in rezolvarea diverselor solicitari;
  • Orientare spre realizarea obiectivelor si bune abilitati de organizare, planificare si gestionarea eficienta a timpului;
  • Atitudine proactiva, atentie la detalii, capacitate de analiza si rigurozitate;
  • Permis auto Cat. B fara incidente majore – reprezinta avantaj;
  • Disponibilitatea de a calatori in teritoriu ocazional.

Descrierea jobului

Descrierea jobului
  • Asigura suportul departamentului de vanzari IKA;
  • Urmareste comenzile primite;
  • Verifica stocurile si urmareste comenzile date catre furnizori;
  • ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀
  • Introduce promotiile in sistem si urmareste implementarea lor pe baza informatiilor primite de la Key Account Manager;
  • Completeaza formulare de listare produse noi, formulare de modificare de preturi, gratuitati, fise logistice si alte documente specificului activitatii;
  • Actualizeaza informatiile din baza de date Serpico privitoare la articolele/marfa listata in clientii de tip Key Account;
  • Gestioneaza diversele situatii ce pot aparea pe parcurs si face propuneri de imbunatatire a fluxurilor;
  • Comunica cu colegii din departamentul Logistica in ceea ce priveste livrarea comenzilor catre clienti.

Beneficii
  • Pachet salarial in conformitate cu studiile, experienta si abilitatile;
  • Comision vanzari direct proportional cu performanta individuala;
  • Tichete de masa;
  • Prime cu ocazia diverselor sarbatori;
  • Posibilitatea decontarii unei sume pentru transport;
  • Concediu de odihna raportat la vechimea in cadrul companiei;
  • Mediu de lucru profesionist si competitiv, insa in acelasi timp prietenos;
  • Asigurarea unui echilibru intre viata profesionala si cea personal;
  • Program scurt vinerea.

Descrierea companiei

Descrierea companiei

In Serpico abordam dezvoltarea ca pe o rutina zilnica si ne straduim zi de zi sa devenim mai buni in ceea ce facem. Valorile noastre sunt cele care ne ghideaza in activitatea noastra si reprezinta o oglinda fidela a ceea ce si cine suntem.

Activam in industria de produse alimentare congelate si ambientale de peste 30 de ani si detinem atat branduri proprii, cat si distributie de marci internationale. Printre cele mai importante branduri din portofoliul nostru se numara: Siblou, Kerrygold, Del Monte, Olitalia, Tonitto, Sera, Bonduelle si Hortex.

Filosofia care ne uneste este una simpla – sa venim permanent in sprijinul consumatorilor care aleg un stil de viata sanatos, oferindu-le alternative culinare moderne, de calitate superioara, din ingrediente provenite din resurse sustenabile.

Viziunea noastra este orientata catre o lume in care fiecare bucatarie ne dorim sa devina un spatiu al sanatatii, al creativitatii si bucuriei, fie ca vorbim de pregatirea mancarii sau de a manca pur si simplu.
Ne desfasuram activitatea sub egida profesionalismului si actionam in mod corecta, orientati catre angajati, partenerii de business, consumatori si inovatie.
Ne incurajam constant si ne sustinem atat profesional, cat si personal. Starea de bine pe care o oferim partenerilor, clientilor si consumatorilor nostri este prezenta si in cadrul echipei noastre.

Activitatea noastra este indreptata catre doua categorii:

Importul de produse alimentare
Parteneriatele de incredere pe care le-am consolidat de-a lungul timpului cu producatori europeni de renume ne-au permis sa aducem pe piata romaneasca o serie variata de produse alimentare congelate si ambientale, pentru care asiguram distributia nationala.
.
Distributia de produse alimentare
Traditia companiei pe piata romaneasca ne-a facilitat incheierea de parteneriate durabile cu producatorii autohtoni pentru distributia nationala de produse alimentare de calitate.

Dezvoltarea sustenabila a companie reprezinta o preocupare continua a echipei de management, prin actiunile de directionare a investiei consistente in zona produselor ecofriendly, cu certificari, precum si prin demararea unui proiect de panouri fotovoltaice, la ambele depozite pe care compania le detine in prezent.
Calitatea serviciilor noastre este confirmata totodata si de certificarea ISO 9001:2008 si, in egala masura, de aprecierea UKAS – Quality Management.

Nota Informare GDPR
Prin aplicarea la acest job esti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind Protectia Persoanelor Fizice in ceea ce priveste Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal.
Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
In cazul in care experienta profesionala va fi considerată potrivita cu cerintele postului, va vom contacta in vederea stabilirii unui interviu.

Publicat 18 Oct. 2024 Reactualizat 22 Oct. 2024 Expiră 17 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.