-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Locuri de munca

FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Descrierea companiei

Futura Lenjerie 2010 SRL este o companie ce activează în domeniul retail-ului de articole vestimentare.

Prin intermediul celor 20 magazine deschise în România (București, Ploiești, Galați, Constanța, Brașov și Timișoara) comercializează produsele a patru cunoscute brand-uri italiene, CALZEDONIA, INTIMISSIMI, TEZENIS și FALCONERI.

CALZEDONIA, primul brand al grupului italian cu același nume, este specializat în vânzarea de dresuri, șosete și costume de baie pentru femei, bărbați și copii.

Lider pe piața din Italia, CALZEDONIA răspândește stilul italian în întreaga lume, păstrând o identitate puternică, dar, în același timp, își adaptează oferta la nevoile noilor piețe.

Gama inițială de produse a fost extinsă prin lansarea mărcilor INTIMISSIMI, TEZENIS si FALCONERI.

Marca INTIMISSIMI este o adevărată poveste de succes italiană. Lansată în 1996, este liderul pieței de lenjerie pentru bărbați și femei, datorită stilului simplu și elegant italian pe care îl reprezintă.

TEZENIS a fost înființată în noul mileniu pentru a fi un adevărat trendsetter, o companie ,,COOL’’ care acordă o atenție deosebită la ceea ce se întâmplă în rețelele sociale și pe web. Brandul asimilează rapid schimbările zilelor noastre în noi colecții de lenjerie intimă și îmbrăcăminte pentru toată familia.

FALCONERI, lansat în 2009, propune tricotaje și articole de îmbrăcăminte realizate 100% din fibre de cașmir  de înaltă calitate. Ambele colecții, atât cele pentru femei, cât și cele pentru bărbați, combină criteriile de calitate la prețuri accesibile cu un stil tânăr și sofisticat.

            Produsele nevândute din colecțiile în curs sunt reintroduse pe piață prin intermediul unei rețele de magazine de tip OUTLET, la prețuri extrem de competitive.

Astăzi, Grupul este principalul jucător la nivel european din sectorul său de activitate și printre primii la nivel global, cu peste 4.859 de magazine în 54 de tări.

Crede și investim în oameni și suntem ferm convinși că succesul este interdependent de efortul colectiv al tuturor angajaților.

Scopul a fost de la început de a crea un mediu  plăcut de lucru, dominat de atitudini și valori, cum ar fi politețea, solidaritatea, pasiunea, perseverența, respectul, răbdarea și responsabilitatea.

În acest context, angajăm persoane dispuse și capabile să promoveze brandurile noastre, care să-și dorească să îmbrățișeze filozofia și valorile companiei și ale produselor sale.

 

Media
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.