Asistent / Office manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Cunostinte in domeniul sistemelor de management;
- Cunostinte operare calculator (pachetul MS - Office);
- Abilitati de comunicare;
- Reprezinta un avantaj experienta anterioara intr-un organism de certificare SM;
Descrierea jobului
- Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;
- Gestionare/tehnoredactare ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈documente administrative si inregistrari;
- Pregatirea si receptia corespondentei posta/curier
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- Comunicare permanenta si eficienta;
- Alte sarcini stabilite prin fisa postului;
Descrierea companiei
CertRom este:
- Organism de certificare Sisteme de Mnagement acreditat de Asociatia de Acreditate din Romania - RENAR
- Organism national de control si certificare produse ecologice acreditat de RENAR si MADR
si
- Organism recunoscut de INTERNATIONAL SUSTENABILITY & CARBON CERTIFICATION (ISCC) pentru certificarea respectarii criteriilor de sustenabilitate conform schemelor de certifiare ISCC EU, ISCC PLUS si ISCC CORSIA.