Assistent / Office Manager
NAMICON Testing SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Persoana dinamica, energica, pozitiva, cu spirit de echipa si dorinta de afirmare, buna organizatoare, cunostiinte minime de limba engleza.
Descrierea jobului
Asistent / Office Manager cu urmatoarele responsabilitati:
- interfata/relatia cu clientii interni si furnizorii externi;
- elaborare/urmarire/arhivare oferte, contracte, corespondenta;
︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂- administrare baza de date clienti;
- activitati de marketing/publicitate/organizare expozitii, seminarii, cursuri;
- administrare activitate birou;
- secretariat.
- interfata/relatia cu clientii interni si furnizorii externi;
- elaborare/urmarire/arhivare oferte, contracte, corespondenta;
︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂- administrare baza de date clienti;
- activitati de marketing/publicitate/organizare expozitii, seminarii, cursuri;
- administrare activitate birou;
- secretariat.
Descrierea companiei
Furnizor de echipamente si aparate de masura si control, echipamente pentru examinari nedistructive, echipamente pentru testari si laboratoare. Reprezentant sau distributor exclusiv pentru OLYMPUS, EVIDENT, INNOVATEST, FLIR, LIST Magnetic, INSIZE, PARKER ... Centru de training autorizat NDT.
Publicat
18 Sept. 2024
Reactualizat
18 Sept. 2024
Expiră
18 Oct. 2024