-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul:La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

ASISTENT MANAGER

GREEN LAUNDRY SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal


👉 Lucrezi des peste program pentru că ai foarte multe responsabilități
👉 Simți că munca pe care o depui la actualul job valorează mai mult
👉 Îți dorești să crești pe plan profesional, dar în prezent contribuția ta e limitată

Sunt doar 3 din semnele că a venit momentul să-ți schimbi jobul.

Căutăm un om organizat și atent la detalii care să ocupe poziția de Asistent Manager cu atributii administrative si financiare în compania noastră. Noi suntem Crisbi Clean și aducem curățenia în viața bucureștenilor de peste 20 de ani.

Te rugăm să NU aplici la acest anunț dacă:
  • Nu ai cel putin 2 ani experienta pe o pozitie similiara;
  • Nu ai experienta pe contabilitate primara;
  • Întârzii frecvent și găsești cu greu o hârtie în dezastrul de pe birou pentru că ești o fire dezorganizată;
  • Nu ai reținut cu ce ne ocupăm până în acest punct al anunțului; atenția la detalii nu e punctul tău forte
  • Online-ul e o necunoscută pentru tine și îți lipsește viteza de execuție în digital
  • Lucrezi cel mai bine de unul singur
Hai să ne cunoaștem dacă:
  • Îți setezi obiective, respecți deadline-uri și estimezi corect alocarea de resurse pentru că ești un om organizat
  • Te concentrezi la un task pe rând, ești alert și faci din calitate o prioritate: ești atent la detalii
  • Îți place să lucrezi eficient și să îți împarți task-urile în proceduri
  • Lucrezi eficient în echipă și îți vine natural să le sari celorlalți în ajutor
  • Ai o bună gestionare a situațiilor stresante sau tensionate
  • Ești mereu focusat pe rezultate și soluții
  • Ai un simț de răspundere ridicat
  • Înregistrezi la timp, corect și în mod egal informațiile financiare necesare, folosindu-te de documentele justificative;
  • Ţii evidența la zi a tuturor operațiunilor economice care au loc;
Te-ai regăsit până aici? Perfect! Iată cum vor arăta zilele tale ca si asistent manager al companiei noastre Crisbi Clean:

Descrierea jobului

Responsabilități principale:
1. Administrarea documentelor financiare:
  • Gestionarea deconturilor de cheltuieli;
  • Întocmirea și actualizarea pontajelor și statelor de salarii;
  • Emiterea și clasarea dispozițiilor de plată;
  • Întocmirea notelor de intrare-recepție (NIR);
  • Actualizarea registrelor de casă și evidențierea încasărilor cash zilnice.
2. Emiterea și gestionarea facturilor:
  • Emiterea facturilor zilnice, bilunare și lunare, inclusiv a desfășurătoarelor aferente;
  • Înregistrarea facturilor primite și printarea acestora de pe site-urile furnizorilor;
  • Monitorizarea și actualizarea situației clienților restanți;
  • Evidența bonurilor fiscale, facturilor cu deducere TVA și altor documente justificative.
3. Gestionarea plăților și încasărilor:
  • Verificarea zilnică a conturilor bancare și a încasărilor aferente facturilor;
  • Efectuarea plăților către furnizori prin intermediul băncii;
  • Emiterea chitanțelor, cecurilor și dispozițiilor de încasare.
4. Arhivare și organizare:
  • Clasarea și păstrarea în ordine a documentelor: registre de casă, bonuri fiscale, deconturi de transport, etc.;
  • Scanarea și arhivarea digitală a facturilor, certificatelor medicale, cărților de identitate și altor documente importante;
  • Organizarea și actualizarea periodică a dosarelor și evidențelor.
5. Raportare și conformitate:
  • Întocmirea rapoartelor financiare lunare, inclusiv P&L (Profit & Loss);
  • Realizarea raportărilor contabile și financiare prevăzute de lege;
  • Depunerea raportărilor la unitățile teritoriale ale Ministerului Finanțelor Publice.
6. Alte sarcini administrative:
  • Actualizarea tabelului lunar cu salarii;
  • Generarea și imprimarea rapoartelor cu încasările lunare;
  • Suport pentru alte activități administrative și operaționale, conform nevoilor companiei.
  • Estimarea necesarului săptămânal al fiecărui centru, achiziționarea consumabilelor pentru magazie și evidența comenzilor pe centre
  • Comanda si redactarea tabelelor cu prețuri în timp ce se acorda o atentie sporita pe tarifele practicate de concurență
  • Legatura cu clienții noștri și instiintarea acestora despre modificările programului de lucru, modificări de preț sau facturi restante.
  • Inregistrareai ofertelor de preț, contracte de prestări servicii, de comodat, asociere, închiriere sau vânzare
7. De ce o să îți placă să lucrezi cu noi:
  • Te răsplătim pe măsura efortului depus. Cu toții avem de câștigat atunci când firma obține rezultate bune!Adăugăm salariului fix și prime de sărbători, bonuri de masă, și bonusuri pentru fiecare persoană recomandată de tine care ne devine coleg.
  • Ai susținerea noastră. Nu avem pretenția să faci performanță din prima zi. De aceea vei fi mentorat pe toată perioada de inducție. Te vom ajuta să te integrezi cât mai rapid și să performezi în rolul tău!
  • Ești liber de ziua ta. Știm să prețuim zilele speciale. Ai din partea noastră o zi liberă cadou atunci când este ziua ta.
  • Ai un program flexibil. Punem preț pe calitate și rezultate, nu pe programe rigide la muncă. La Crisbi Clean îți vei putea rezolva probleme personale importante sau alte urgențe.
  • Educația ta e în bugetul nostru. De peste 20 ani ne dezvoltăm și ne perfecționăm continuu.
  • Lucrezi direct cu antreprenorul afacerii. Ceea ce înseamnă că ai acces la modul în care gândește un manager și vezi cum se iau deciziile de business care generează rezultate. Credem că aceasta e o oportunitate minunată de învățare.
*Vrem să parcurgi cât mai ușor textul, de aceea am folosit forma de masculin. Așteptăm însă cu tot dragul aplicații de la oameni de toate genurile.

Sediul nostru se află pe str Barbu Vacarescu, nr. 129, et.1, Crisbi Clean, sector 2 București.
Te vom contacta cât de curând dacă te potrivești profilului din acest anunț. Multă baftă și așteptăm cu drag să te cunoaștem!

Descrierea companiei

Spalatoria-curatatoria Crisbi Clean s-a infiintat acum 17 ani, are si a avut ca obiectiv principal sa ofere servicii de calitate de care toti avem nevoie: curatarea si spalarea obiectelor textile si din blana naturala; curatarea obiectelor cu puf (perne ; pilote) si a covoarelor. De 17 ani ne dezvoltam si ne perfectionam din toate punctele de vedere pentru a multumii clientii.

Ne-am dezvoltat in mai multe domenii, asa ca astazi spalatoria Crisbi Clean va ofera serviciile noastre in mai multe domenii:

1 spalatorie/ curatatorie;

2 croitorie si retus haine;

3 igienizarea si curatarea pernelor de puf;

4 curatarea si spalarea covoarelor;

5 vopsitorie obiecte textile si piele;

6 curatarea incaltamintei si a gentilor.

Publicat 13 Dec. 2024Reactualizat 13 Dec. 2024Expiră 12 Ian. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.