Candidatul Ideal
Căutam un asistent manager care să îmbrățișeze valorile noastre, împreună să țintim excelența în toate punctele de interacțiune cu clienții, în nivelul de competență și să ne placă să lucrăm în echipă.
AVEM NEVOIE DE TINE ÎN ECHIPĂ DACĂ LOCUIEȘTI ÎN IAȘI ȘI ŞTII CĂ AI:
abilități de organizare și planificare;
abilități de comunicare scrisă, verbală, excelentă cunoaștere a limbii române;
abilități de relaționare și comunicare persuasivă;
atenție distributivă, atenție la detalii, coerență în exprimare;
cunoștințe bune de limbi străine (engleza/ altele);
capacitate ridicată de înțelegere și învățare;
capacitate de automotivare și abilități de relaționare la nivel avansat;
abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;
deprinderi și obișnuințe în punctualitate și disciplină;
ești o persoana ambițioasă, hotărâtă și cu capacitate de autoperfecționare continuă;
acționezi etic, cu loialitate și cu integritate.
PENTRU A FI SIGURI CĂ EȘTI PERSOANA POTRIVITĂ PENTRU CANDIDATURĂ, TE RUGAM TRIMITE UN CV DIN CARE SĂ REIASĂ FAPTUL CĂ:
esti absolvent de facultate cu diplomă de licență;
ai cunoștințe de operare PC MS Office /cunoștințe avansate Excel;
ai o experiență în domeniu de minim 3 ani;
ai dovedit în activitatea desfășurată că ai valorificat aptitudinea de a lucra cu documente, capacitatea de a gestiona informații (culegere, clasificare, interpretare și transmitere);
deții permis auto categoria B.
AVEM NEVOIE DE TINE ÎN ECHIPĂ DACĂ LOCUIEȘTI ÎN IAȘI ȘI ŞTII CĂ AI:
abilități de organizare și planificare;
abilități de comunicare scrisă, verbală, excelentă cunoaștere a limbii române;
abilități de relaționare și comunicare persuasivă;
atenție distributivă, atenție la detalii, coerență în exprimare;
cunoștințe bune de limbi străine (engleza/ altele);
capacitate ridicată de înțelegere și învățare;
capacitate de automotivare și abilități de relaționare la nivel avansat;
abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;
deprinderi și obișnuințe în punctualitate și disciplină;
ești o persoana ambițioasă, hotărâtă și cu capacitate de autoperfecționare continuă;
acționezi etic, cu loialitate și cu integritate.
PENTRU A FI SIGURI CĂ EȘTI PERSOANA POTRIVITĂ PENTRU CANDIDATURĂ, TE RUGAM TRIMITE UN CV DIN CARE SĂ REIASĂ FAPTUL CĂ:
esti absolvent de facultate cu diplomă de licență;
ai cunoștințe de operare PC MS Office /cunoștințe avansate Excel;
ai o experiență în domeniu de minim 3 ani;
ai dovedit în activitatea desfășurată că ai valorificat aptitudinea de a lucra cu documente, capacitatea de a gestiona informații (culegere, clasificare, interpretare și transmitere);
deții permis auto categoria B.
Descrierea jobului
Responsabilitățile tale în rolul propus vor fi:
asigurarea repartizării informațiilor dinspre management către toate departamentele societății, precum și în ︁︈︂︂︆︂︂︆︁︅︈︁sens invers;
participarea la ședințele companiei, alături de directorul general, întocmirea minutelor ședințelor;
crearea task-urilor, evenimentelor, proiectelor în aplicația IT dedicată, pentru departamentele și angajații nominalizați de către managerul general;
urmărirea realizării sarcinilor, proiectelor date în lucru , monitorizarea evoluției îndeplinirii sarcinilor, asigurarea respectării deadline-urilor de către colegii care au primit sarcini;
asigurarea transmiterii informațiilor primite din afara societății, precum si a celor către exteriorul societății , persoanelor cărora li se adresează;
asigurarea în dublu sens a fluxului informațional între societate și clienții externi, furnizori, parteneri, precum și între departamentele societății;
elaborarea și redactarea documentelor, situațiilor , rapoartelor cerute de către management;
tehnoredactarea diferitelor materiale;
asigurarea fluxului de comunicare verbală și scrisă in cadrul companiei , cât și cu furnizori, instituții, alți terți;
preluarea şi transmiterea mesajelor telefonic și/sau email și/sau aplicația IT de comunicare în firmă;
asigurarea unei bune comunicări între conducerea societății și personalul din companie;
arhivarea/scanarea diverselor documente la cererea directorului general;
gestionarea diverselor probleme administrative legate de spațiul în care își are sediul compania;
participarea și monitorizarea ședințelor din alte departamente din companie;
evaluarea periodică a activității derulate și a rezultatelor obținute , propunerea de metode și căi de îmbunătățire.
Pentru aceasta, răsplătim performanța, eficiența, implicarea și oferim:
pachet salarial cu adevărat atractiv, completat cu tichete de masă;
decontare transport, tichete cadou pentru Paște și Crăciun;
traininguri /cursuri organizate la nivel de companie;
posibilitatea de a te implica în proiecte dinamice și interesante.
Dacă apreciezi că ești persoana potrivită pentru acest post sau ai întrebări de clarificare, te rog să ne scrii un email la care să atașezi CV-ul tău, folosind adresa de email: resurseumane@caretta.ro, sau să aplici în platforma de recrutare unde găsești anunțul nostru!
asigurarea repartizării informațiilor dinspre management către toate departamentele societății, precum și în ︁︈︂︂︆︂︂︆︁︅︈︁sens invers;
participarea la ședințele companiei, alături de directorul general, întocmirea minutelor ședințelor;
crearea task-urilor, evenimentelor, proiectelor în aplicația IT dedicată, pentru departamentele și angajații nominalizați de către managerul general;
urmărirea realizării sarcinilor, proiectelor date în lucru , monitorizarea evoluției îndeplinirii sarcinilor, asigurarea respectării deadline-urilor de către colegii care au primit sarcini;
asigurarea transmiterii informațiilor primite din afara societății, precum si a celor către exteriorul societății , persoanelor cărora li se adresează;
asigurarea în dublu sens a fluxului informațional între societate și clienții externi, furnizori, parteneri, precum și între departamentele societății;
elaborarea și redactarea documentelor, situațiilor , rapoartelor cerute de către management;
tehnoredactarea diferitelor materiale;
asigurarea fluxului de comunicare verbală și scrisă in cadrul companiei , cât și cu furnizori, instituții, alți terți;
preluarea şi transmiterea mesajelor telefonic și/sau email și/sau aplicația IT de comunicare în firmă;
asigurarea unei bune comunicări între conducerea societății și personalul din companie;
arhivarea/scanarea diverselor documente la cererea directorului general;
gestionarea diverselor probleme administrative legate de spațiul în care își are sediul compania;
participarea și monitorizarea ședințelor din alte departamente din companie;
evaluarea periodică a activității derulate și a rezultatelor obținute , propunerea de metode și căi de îmbunătățire.
Pentru aceasta, răsplătim performanța, eficiența, implicarea și oferim:
pachet salarial cu adevărat atractiv, completat cu tichete de masă;
decontare transport, tichete cadou pentru Paște și Crăciun;
traininguri /cursuri organizate la nivel de companie;
posibilitatea de a te implica în proiecte dinamice și interesante.
Dacă apreciezi că ești persoana potrivită pentru acest post sau ai întrebări de clarificare, te rog să ne scrii un email la care să atașezi CV-ul tău, folosind adresa de email: resurseumane@caretta.ro, sau să aplici în platforma de recrutare unde găsești anunțul nostru!
Descrierea companiei
Compania Caretta a fost înființată în anul 2006.
Suntem printre cei mai importanti producatori de sisteme complete de acoperisuri, garduri metalice si elemente de inchidere pentru hale metalice din Romania.
Misiunea noastra este sa construim o companie automatizata, durabila si digitalizata, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii isi valorifica potentialul, contribuind la satisfactia clientilor si la propria lor realizare profesionala.
Publicat
27 Nov. 2024
Reactualizat
27 Nov. 2024
Expiră
27 Dec. 2024
Joburi similare