-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Asistent Manager

Mapa Rom Invest
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cateva detalii despre acest rol:

- Pozitia este nou creata in companie, așadar vei avea ocazia sa poti pune o mulțime de întrebări si sa cunosti toate diviziile afacerii. Pentru asta ai nevoie de răbdare și perseverență.

- Ai nevoie obligatoriu de permis conducere cat B si cunostinte de limba Engleza scris si vorbit min.nivel B2 .

- cunostinte minime de marketing ( de scris postari,administrare conturi social media ) /sau financiare ( din ce se compune un pret , facturi, avize , extrase de cont)

- Obligatoriu ai nevoie sa stii sa lucrezi in aplicatii gen: Google Calendar, Gmail, Drive,Whatsapp.

Pentru asta, in afara de cerintele obligatorii de mai sus,e necesar sa:

✅Ai o structura interna ordonata, care sa te ajute sa pui ordine in cerintele si sarcinile uneori haotice pe care le vei primi.

✅Sa ai capacitatea sa iei decizii rapid.

✅Sa te organizezi usor singur si sa stii unde si cum sa gasesti solutii,fara sa depinzi de o persoana care sa iti dea raspunsul.

✅Sa ai un mod eficient de lucru bazat pe prioritati,nu pe urgente.

✅Sa comunici calm si cu rabdare,chiar si in momentele cand conditiile externe nu sunt favorabile.

✅Sa ai o comunicare deschisa, adica sa spui concret ce te deranjeaza si cum ai vrea sa fie diferita situatia, in loc sa astepti o perioada de timp pen

Daca pana acum, ai bifat majoritatea cerințelor si vrei sa ai un prim interviu, te invit sa ne trimiti C.V.-ul si noi te vom contacta pentru a stabili o prima intalnire la sediul companiei.

Descrierea jobului

Responsabilitatile tale,asa cum le stim acum:

-Vei comunica zilnic cu persoane din companie si din afara companiei (furnizori, parteneri) ︁︀​︂︃︃​︉︆​︁︅︉pentru taskuri specifice

-Vei gestiona calendarul managerului direct, cu toate responsabilitatile specifice.

-Vei realiza diverse rezervari de călătorie, programari solicitate de catre manager, vei seta intalniri si reprogram atunci cand este cazul întâlnirile acestuia.

-Vei realiza diverse prezentări folosind suita Office (Excel,Word,Ppt).

-Vei răspunde la emailurile venite către manager în conformitate cu recomandările acestuia.

Intr-o propozitie, vei avea grija de activitatile de zi cu zi din calendarul Chief Operational Manager.

- de asemenea vei fi o interfata a managerului atat intern cat si in reprezentare externa

-Vei pune anunturile de angajare si vei face interviurile preliminare

-Vei urmari modul de integrare in companie a persoanelor noi angajate prin activitati ce vor fi stabilite impreuna cu managerul si cel de resurse umane

- vei participa la orice sedinta / analiza de marketing sau financiara din firma

-vei stabili impreuna cu responsabilul de managementul calitatii proceduri si procese in firma

-vei avea o relatie de colaborare cu toate compartimentele( commercial, contabil, resurse umane, productie, dezvoltare –marketing )

Descrierea companiei

Suntem o companie cu capital privat exclusiv romanesc, localizata in Iasi, si activam din anul 2000 in diverse industrii precum in cea a producatorilor de ambalaje din carton, energie, agricultura si constructii.

Publicat 29 Oct. 2024 Reactualizat 12 Nov. 2024 Expiră 28 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.