Asistent Manager
Mapa Rom Invest
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cateva detalii despre acest rol:
- Pozitia este nou creata in companie, așadar vei avea ocazia sa poti pune o mulțime de întrebări si sa cunosti toate diviziile afacerii. Pentru asta ai nevoie de răbdare și perseverență.
- Ai nevoie obligatoriu de permis conducere cat B si cunostinte de limba Engleza scris si vorbit min.nivel B2 .
- cunostinte minime de marketing ( de scris postari,administrare conturi social media ) /sau financiare ( din ce se compune un pret , facturi, avize , extrase de cont)
- Obligatoriu ai nevoie sa stii sa lucrezi in aplicatii gen: Google Calendar, Gmail, Drive,Whatsapp.
Pentru asta, in afara de cerintele obligatorii de mai sus,e necesar sa:
✅Ai o structura interna ordonata, care sa te ajute sa pui ordine in cerintele si sarcinile uneori haotice pe care le vei primi.
✅Sa ai capacitatea sa iei decizii rapid.
✅Sa te organizezi usor singur si sa stii unde si cum sa gasesti solutii,fara sa depinzi de o persoana care sa iti dea raspunsul.
✅Sa ai un mod eficient de lucru bazat pe prioritati,nu pe urgente.
✅Sa comunici calm si cu rabdare,chiar si in momentele cand conditiile externe nu sunt favorabile.
✅Sa ai o comunicare deschisa, adica sa spui concret ce te deranjeaza si cum ai vrea sa fie diferita situatia, in loc sa astepti o perioada de timp pen
Daca pana acum, ai bifat majoritatea cerințelor si vrei sa ai un prim interviu, te invit sa ne trimiti C.V.-ul si noi te vom contacta pentru a stabili o prima intalnire la sediul companiei.
- Pozitia este nou creata in companie, așadar vei avea ocazia sa poti pune o mulțime de întrebări si sa cunosti toate diviziile afacerii. Pentru asta ai nevoie de răbdare și perseverență.
- Ai nevoie obligatoriu de permis conducere cat B si cunostinte de limba Engleza scris si vorbit min.nivel B2 .
- cunostinte minime de marketing ( de scris postari,administrare conturi social media ) /sau financiare ( din ce se compune un pret , facturi, avize , extrase de cont)
- Obligatoriu ai nevoie sa stii sa lucrezi in aplicatii gen: Google Calendar, Gmail, Drive,Whatsapp.
Pentru asta, in afara de cerintele obligatorii de mai sus,e necesar sa:
✅Ai o structura interna ordonata, care sa te ajute sa pui ordine in cerintele si sarcinile uneori haotice pe care le vei primi.
✅Sa ai capacitatea sa iei decizii rapid.
✅Sa te organizezi usor singur si sa stii unde si cum sa gasesti solutii,fara sa depinzi de o persoana care sa iti dea raspunsul.
✅Sa ai un mod eficient de lucru bazat pe prioritati,nu pe urgente.
✅Sa comunici calm si cu rabdare,chiar si in momentele cand conditiile externe nu sunt favorabile.
✅Sa ai o comunicare deschisa, adica sa spui concret ce te deranjeaza si cum ai vrea sa fie diferita situatia, in loc sa astepti o perioada de timp pen
Daca pana acum, ai bifat majoritatea cerințelor si vrei sa ai un prim interviu, te invit sa ne trimiti C.V.-ul si noi te vom contacta pentru a stabili o prima intalnire la sediul companiei.
Descrierea jobului
Responsabilitatile tale,asa cum le stim acum:
-Vei comunica zilnic cu persoane din companie si din afara companiei (furnizori, parteneri) ︁︀︂︃︃︉︆︁︅︉pentru taskuri specifice
-Vei gestiona calendarul managerului direct, cu toate responsabilitatile specifice.
-Vei realiza diverse rezervari de călătorie, programari solicitate de catre manager, vei seta intalniri si reprogram atunci cand este cazul întâlnirile acestuia.
-Vei realiza diverse prezentări folosind suita Office (Excel,Word,Ppt).
-Vei răspunde la emailurile venite către manager în conformitate cu recomandările acestuia.
Intr-o propozitie, vei avea grija de activitatile de zi cu zi din calendarul Chief Operational Manager.
- de asemenea vei fi o interfata a managerului atat intern cat si in reprezentare externa
-Vei pune anunturile de angajare si vei face interviurile preliminare
-Vei urmari modul de integrare in companie a persoanelor noi angajate prin activitati ce vor fi stabilite impreuna cu managerul si cel de resurse umane
- vei participa la orice sedinta / analiza de marketing sau financiara din firma
-vei stabili impreuna cu responsabilul de managementul calitatii proceduri si procese in firma
-vei avea o relatie de colaborare cu toate compartimentele( commercial, contabil, resurse umane, productie, dezvoltare –marketing )
-Vei comunica zilnic cu persoane din companie si din afara companiei (furnizori, parteneri) ︁︀︂︃︃︉︆︁︅︉pentru taskuri specifice
-Vei gestiona calendarul managerului direct, cu toate responsabilitatile specifice.
-Vei realiza diverse rezervari de călătorie, programari solicitate de catre manager, vei seta intalniri si reprogram atunci cand este cazul întâlnirile acestuia.
-Vei realiza diverse prezentări folosind suita Office (Excel,Word,Ppt).
-Vei răspunde la emailurile venite către manager în conformitate cu recomandările acestuia.
Intr-o propozitie, vei avea grija de activitatile de zi cu zi din calendarul Chief Operational Manager.
- de asemenea vei fi o interfata a managerului atat intern cat si in reprezentare externa
-Vei pune anunturile de angajare si vei face interviurile preliminare
-Vei urmari modul de integrare in companie a persoanelor noi angajate prin activitati ce vor fi stabilite impreuna cu managerul si cel de resurse umane
- vei participa la orice sedinta / analiza de marketing sau financiara din firma
-vei stabili impreuna cu responsabilul de managementul calitatii proceduri si procese in firma
-vei avea o relatie de colaborare cu toate compartimentele( commercial, contabil, resurse umane, productie, dezvoltare –marketing )
Descrierea companiei
Suntem o companie cu capital privat exclusiv romanesc, localizata in Iasi, si activam din anul 2000 in diverse industrii precum in cea a producatorilor de ambalaje din carton, energie, agricultura si constructii.
Publicat
29 Oct. 2024
Reactualizat
12 Nov. 2024
Expiră
28 Nov. 2024
Joburi similare