Candidatul Ideal
-Absolvent studii medii/superioare
-Permis conducere categoria B
-Limba engleză - . nivel mediu/avansat;
-Cunostinte bune operare PC - Microsoft Office, Internet, etc..
-Persoana atenta si organizata, cu abilitati foarte bune de comunicare, abilitati de organizare, sistematizare si atentie la detaliu;
-Seriozitate, persoana dinamica, proactiva;
-Persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata;
-Rezistenta la stres
-Excelente abilitati de comunicare si relationare;
-Permis conducere categoria B
-Limba engleză - . nivel mediu/avansat;
-Cunostinte bune operare PC - Microsoft Office, Internet, etc..
-Persoana atenta si organizata, cu abilitati foarte bune de comunicare, abilitati de organizare, sistematizare si atentie la detaliu;
-Seriozitate, persoana dinamica, proactiva;
-Persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata;
-Rezistenta la stres
-Excelente abilitati de comunicare si relationare;
Descrierea jobului
-administrarea documentelor si organizarea acestora;
-activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), copiere si scanare documente;
-raspunde de inregistrarile de contabilitate primara, intocmire NIR, facturi, si de verificarea financiara a contractelor societatii
-managementul documentelor companiei( sortare, redactare, expediere, arhivare etc )
-persoana de legatura cu departamentul contabil
-facturarea serviciilor prestate, evidentierea facturilor si urmarirea incasarii;
-intocmirea imputernicirilor si a delegatiilor
-diverse sarcini de PR si protocol;
-coordonează fluxul informaţional asigurându-se ca informaţia ajunge în timp util către persoanele interesate;
-gestioneza documentele care intra/ies din firma prin inregistrarea, sortarea, distribuirea, arhivarea, predarea lor in atentia persoanelor interesate;
-program de lucru: Luni - Vineri intre orele 08.00-16.30
-activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), copiere si scanare documente;
-raspunde de inregistrarile de contabilitate primara, intocmire NIR, facturi, si de verificarea financiara a contractelor societatii
-managementul documentelor companiei( sortare, redactare, expediere, arhivare etc )
-persoana de legatura cu departamentul contabil
-facturarea serviciilor prestate, evidentierea facturilor si urmarirea incasarii;
-intocmirea imputernicirilor si a delegatiilor
-diverse sarcini de PR si protocol;
-coordonează fluxul informaţional asigurându-se ca informaţia ajunge în timp util către persoanele interesate;
-gestioneza documentele care intra/ies din firma prin inregistrarea, sortarea, distribuirea, arhivarea, predarea lor in atentia persoanelor interesate;
-program de lucru: Luni - Vineri intre orele 08.00-16.30
Descrierea companiei
Suntem o companie mica dar in plina expansiune ,cu un colectiv sudat in care fiecare persoana isi are locul sau important pentru atingerea performantelor dorite .
Societate comerciala integrata perfect in mediul concurential, avand ca obiect principal de activitate comertul de aparatura de masura si control,electrice si electromecanice ,armaturi,produse de etansare,etc.
Activitatea se desfasoara la sediul nostru din str.Socului nr.2 Rudeni-Chitila
Societate comerciala integrata perfect in mediul concurential, avand ca obiect principal de activitate comertul de aparatura de masura si control,electrice si electromecanice ,armaturi,produse de etansare,etc.
Activitatea se desfasoara la sediul nostru din str.Socului nr.2 Rudeni-Chitila