ASISTENT MANAGER
TECNOSERVICE BUCURESTI SA
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte:
- cunostinte avansate operare PC si MS Office (Word, Excel si Outlook);
- experienta profesionala intr-o activitate similara constituie un avantaj;
- atitudine pozitiva, constructiva;
- atentie la detalii;
- fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare;
- capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;
- cunostinte limba engleza - nivel avansat (scris si vorbit).
- cunostinte avansate operare PC si MS Office (Word, Excel si Outlook);
- experienta profesionala intr-o activitate similara constituie un avantaj;
- atitudine pozitiva, constructiva;
- atentie la detalii;
- fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare;
- capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;
- cunostinte limba engleza - nivel avansat (scris si vorbit).
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- răspunde de preluarea şi gestionarea apelurilor telefonice, mesaje fax, e-mailuri primite pe adresa de office si le redirectioeaza ︁︀︂︃︃︉︆︆︄catre persoanele implicate;
- răspunde de efectuarea activităţilor de protocol pentru toate departamentele companiei;
- preia, transmite si indosariaza corespondenta din partea diferitelor entitati (parteneri, clienti, angajati) si redacteaza corespondenta catre acestia;
- organizare intalniri si agenda Directorului General,stabileste intalniri la cererea acestuia, redacteaza documentele necesare bunei desfasurari a intalnirilor;
- urmarire agenda(outlook);
- solicita serviciile de curierat rapid, stabileste programul de preluare a coletelor, intocmeste AWB-urile, intocmeste o situatie lunara cu destinatar, cost pentru expeditie, tip produs trimis si compania cu care s-a efectuat expedierea;
- răspunde de multiplicarea materialelor în interesul organizatiei;
- efectuează rezervările de călătorii (bilete transport , cazare) ale Directorului General, angajatilor care sunt detasati, si in anumite cazuri pentru clienti sau furnizori de servicii ai companiei;
- cauta cele mai bune oferte de servicii de transport si cazare;
- organizeaza impreuna cu managerul transport transferul de personal, clienti, furnizori de la/catre companie;
- identifica furnizori de servicii pe urmatoarele produse: apa potabila, automate cafea, , informeaza managerul achizitii despre oferta competitiva a acestor furnizori in vederea intocmiri contractului; gestioneaza stocul de apa potabila si plaseaza comenzile catre furnizorul de servicii, urmarind onorarea comenziilor, si avizeaza receptia comenzilor; sesizeaza neconformitatile aparute in functionarea produselor si a echipamentelor puse la dispozitia companiei de catre furnizorii de servicii;
- tine evidenta convorbirilor telefonice de pe aparatele companiei si solicita clarificarea situatiilor in care sunt convorbiri in afara intereselor de serviciu.
- răspunde de preluarea şi gestionarea apelurilor telefonice, mesaje fax, e-mailuri primite pe adresa de office si le redirectioeaza ︁︀︂︃︃︉︆︆︄catre persoanele implicate;
- răspunde de efectuarea activităţilor de protocol pentru toate departamentele companiei;
- preia, transmite si indosariaza corespondenta din partea diferitelor entitati (parteneri, clienti, angajati) si redacteaza corespondenta catre acestia;
- organizare intalniri si agenda Directorului General,stabileste intalniri la cererea acestuia, redacteaza documentele necesare bunei desfasurari a intalnirilor;
- urmarire agenda(outlook);
- solicita serviciile de curierat rapid, stabileste programul de preluare a coletelor, intocmeste AWB-urile, intocmeste o situatie lunara cu destinatar, cost pentru expeditie, tip produs trimis si compania cu care s-a efectuat expedierea;
- răspunde de multiplicarea materialelor în interesul organizatiei;
- efectuează rezervările de călătorii (bilete transport , cazare) ale Directorului General, angajatilor care sunt detasati, si in anumite cazuri pentru clienti sau furnizori de servicii ai companiei;
- cauta cele mai bune oferte de servicii de transport si cazare;
- organizeaza impreuna cu managerul transport transferul de personal, clienti, furnizori de la/catre companie;
- identifica furnizori de servicii pe urmatoarele produse: apa potabila, automate cafea, , informeaza managerul achizitii despre oferta competitiva a acestor furnizori in vederea intocmiri contractului; gestioneaza stocul de apa potabila si plaseaza comenzile catre furnizorul de servicii, urmarind onorarea comenziilor, si avizeaza receptia comenzilor; sesizeaza neconformitatile aparute in functionarea produselor si a echipamentelor puse la dispozitia companiei de catre furnizorii de servicii;
- tine evidenta convorbirilor telefonice de pe aparatele companiei si solicita clarificarea situatiilor in care sunt convorbiri in afara intereselor de serviciu.
Descrierea companiei
TECNOSERVICE Bucuresti S.A. este constituita in anul 1997 ca societate pe actiuni, avand ca actionari persoane fizice romane.
Domeniul principal de activitate este: Productia generatoarelor de aburi (cu exceptia cazanelor pentru incalzire centrala);
- producerea si furnizarea de echipamente si servicii in domeniul industriei energetice si al constructiilor de masini;
- instalari, reparatii, modernizari pentru cazane energetice, recuperatoare de apa calda;
- lucrari de cercetare si proiectare specifice obiectului de activitate;
- lucrari de constructii, montaj si service.
Domeniul principal de activitate este: Productia generatoarelor de aburi (cu exceptia cazanelor pentru incalzire centrala);
- producerea si furnizarea de echipamente si servicii in domeniul industriei energetice si al constructiilor de masini;
- instalari, reparatii, modernizari pentru cazane energetice, recuperatoare de apa calda;
- lucrari de cercetare si proiectare specifice obiectului de activitate;
- lucrari de constructii, montaj si service.
Publicat
30 Aug. 2024
Reactualizat
20 Sept. 2024
Expiră
29 Sept. 2024
Joburi similare