Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent Manager (part-time, remote)

BRAV DEVELOPMENT S.R.L.
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Dorești o colaborare part-time pentru a-ți suplini veniturile: Acest job NU e potrivit pentru persoanele care caută job full-time.
  • Ai studii superioare: Ai o diplomă de licență în economie, drept sau alte specializări relevante.
  • Ai experiență în rol de asistent manager/office manager de minimum 1 an.
  • Ai o obsesie pentru organizare: Folosești calendar, listă de task-uri și lași tot timpul lucrurile în ordine la finalul zilei de muncă.
  • Ai abilități excelente de comunicare scrisă: Scrii corect gramatical, la obiect și cu claritate.
  • Poți lucra independent: Îți gestionezi task-urile în mod autonom, fără să ai nevoie de supraveghere constantă.

Descrierea jobului

Acest job este remote și part-time (40-60 de ore pe lună), iar colaborarea este pe bază de PFA. Scopul jobului ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄este de a oferi suport administrativ și logistic unui antreprenor.

Tipul de sarcini:
  • Plăți, verificare încasări și organizarea cheltuielilor;
  • Redactare contracte și trimitere către clienți, eliberare facturi și contactare clienți în legătură cu plăți întârziate;
  • Research furnizori și obținere oferte comerciale;
  • Gestionare comenzi și livrări;
  • Programare aplicanți pentru interviu de angajare;
  • Introducere date în CRM sau excell;
  • Organizare calendar și administrare email-ul companiei;
  • Postări pe social media și trimitere newslettere către clienți.
  • Alte activități administrative și logistice.

Beneficii:
  • Venitul brut este de 2.000 - 3.000 lei pe lună, în condițiile în care lucrezi doar 10-15 ore pe săptămână.
  • Flexibilitate mare în privința programului de muncă.

Descrierea companiei

Asistenți virtuali pentru antreprenorii români.

Gestionăm pentru clienții noștri sarcinile administrative și le facem viața mai ușoară.

Publicat 4 Iul. 2024 Reactualizat 4 Iul. 2024 Expiră 3 Aug. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.