ASISTENT MANAGER-OPERATIUNI VANZARI-CUMPARARI IMPORT-EXPORT
SC TOPI IMPORT-EXPORT SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerințe:
Cunoștințe solide de operare PC (Microsoft Office, Internet, platforme e-commerce);
Cunoașterea unei limbi străine – ENGLEZA – SCRIS – ︃︌︅︆︁︌︌︌︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎CITIT NIVEL AVANSAT.
Experiență în domeniul comercial, import-export sau în activități de vânzare este un avantaj;
Abilități excelente de comunicare și negociere;
Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă;
Atenție la detalii și capacitate de organizare;
Cunoștințe solide de operare PC (Microsoft Office, Internet, platforme e-commerce);
Cunoașterea unei limbi străine – ENGLEZA – SCRIS – ︃︌︅︆︁︌︌︌︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎CITIT NIVEL AVANSAT.
Experiență în domeniul comercial, import-export sau în activități de vânzare este un avantaj;
Abilități excelente de comunicare și negociere;
Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă;
Atenție la detalii și capacitate de organizare;
Descrierea jobului
Descrierea jobului
Responsabilități:
Gestionarea și actualizarea bazelor de date referitoare la produse și stocuri;
Realizarea tranzacțiilor de vânzare și cumpărare ︃︁︂︈︂︀︀︁︆︅a produselor ︁︀︂︃︃︉︆︆︄alimentare pe piața internă și internațională, prin colaborări strategice cu distribuitori, rețele de retail, licitatii si HORECA;
Gestionarea importurilor și exporturilor, inclusiv documentația aferentă, cat si vanzarile si achzitiile interne;
Căutarea și stabilirea de noi colaborări cu furnizori și parteneri externi;
Identificarea și atragerea de noi clienți și parteneri atât pe piețele locale, cât și pe cele internaționale;
Menținerea relațiilor cu partenerii existenți și actualizarea ofertelor de produse.
Beneficii:
Pachet salarial: 3 000 RON + 600 RON BONURI MASA.
Mediu de lucru dinamic și profesionist;
Posibilități de dezvoltare profesională;
Oportunitatea de a lucra într-o companie cu activități internaționale.
Dacă ești o persoană proactivă, organizată și orientată către rezultate, te așteptăm în echipa noastră!
Responsabilități:
Gestionarea și actualizarea bazelor de date referitoare la produse și stocuri;
Realizarea tranzacțiilor de vânzare și cumpărare ︃︁︂︈︂︀︀︁︆︅a produselor ︁︀︂︃︃︉︆︆︄alimentare pe piața internă și internațională, prin colaborări strategice cu distribuitori, rețele de retail, licitatii si HORECA;
Gestionarea importurilor și exporturilor, inclusiv documentația aferentă, cat si vanzarile si achzitiile interne;
Căutarea și stabilirea de noi colaborări cu furnizori și parteneri externi;
Identificarea și atragerea de noi clienți și parteneri atât pe piețele locale, cât și pe cele internaționale;
Menținerea relațiilor cu partenerii existenți și actualizarea ofertelor de produse.
Beneficii:
Pachet salarial: 3 000 RON + 600 RON BONURI MASA.
Mediu de lucru dinamic și profesionist;
Posibilități de dezvoltare profesională;
Oportunitatea de a lucra într-o companie cu activități internaționale.
Dacă ești o persoană proactivă, organizată și orientată către rezultate, te așteptăm în echipa noastră!
Descrierea companiei
Suntem o firmă de import-export specializată în comerțul cu produse alimentare la nivel național și internațional. Ne axăm pe furnizarea de produse alimentare, atât pentru piața internă, cât și pentru partenerii noștri de peste hotare, asigurând procese eficiente de vanzare-cumparare si import-export.
Publicat 16 Sept. 2024Reactualizat 16 Sept. 2024Expiră 16 Oct. 2024
Publicat 16 Sept. 2024Reactualizat 16 Sept. 2024Expiră 16 Oct. 2024
Publicat
25 Oct. 2024
Reactualizat
25 Oct. 2024
Expiră
24 Nov. 2024
Joburi similare