Referent Import cu experienta
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ne dorim sa :
- Ai experienta in munca administrativa, import, transport;
- Ai abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa;
- Fii o persoana responsabila, organizata, integra, orientata catre atingerea obiectivelor;
- Ai bune abilitati organizatorice si sa rezolvi problemele cu rapiditate;
- Ai minime cunostinte de comert exterior, transport international de marfuri, conditii livrare, conditii plata;
- Ai cunostiinte de operare PC (pachet Office);
- Cunosti limba engleza la nivel cel putin mediu;
Descrierea jobului
- Ne dorim sa contribui la succesul companiei prin:
- Verificarea stocurilor si a termenelor de productie la furnizor ;
- Trimiterea ︃︁︄︂︂︀︁︉︃comenzilor pe email furnizorilor;
- Organizarea activitatii de transport a marfii;
- Realizarea grupajelor de marfa si stabilirea rutelor de incarcare;
- Identificarea si contactarea transportatorilor externi; incheierea de contracte cu acestia;
- Realizarea vamuirii marfii achizitionate de la furnizorii din afara UE.
- pachet salarial atractiv;
- posibilitatea de a-ti consolida si dezvolta cariera intr-un mediu de lucru placut, dinamic, profesionist, in cadrul unei echipe tinere si motivate;
- instruire constanta;
- decontarea abonamentului CTP-Cluj;
- bonuri de masa 40 lei/ zi.
- Prime de Sarbatori
Daca ti-am trezit interesul, trimite-ne CV-ul tau ! Abia asteptam sa te cunoastem!
Descrierea companiei
Perpetuum si-a dezvoltat timp de 20 ani experienta in PARDOSELI (mocheta, parchet, covoare, linoleum si covor PVC, accesorii, podele de exterior, gazon sintetic, gresie & faianta) si TEXTILE (perdele, draperii, tapiterii, lenjerii de pat, prosoape si halate, fete de masa). Pe langa produsele pentru amenajarea modului de viata, fie el profesional (HORECA, birouri, etc.) sau rezidential (apartamente si case private), Perpetuum asigura SERVICII de consultanta, montaj, cusut, transport.