-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Asistent Executiv

VELOMOBILE WORLD - WIJNEN SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Suntem in cautarea unei persoane cu bune abilitati de comunicare si organizare, atent la detalii si integru.

Descrierea jobului

1. Gestionarea calendarului și a programului

● Gestionarea și organizarea calendarului executivului, programarea ședințelor, întâlnirilor și evenimentelor.

● ︁︈​︁︁︉​︁︂︇​︁︃Coordonarea cu alte persoane pentru a evita conflictele și pentru a asigura o bună gestionare a timpului.

● Trimiterea de memento-uri și efectuarea de ajustări, după caz.



2. Gestionarea comunicării

● Acționează ca un gardian prin filtrarea apelurilor, a email-urilor și a corespondenței.

● Redactarea, revizuirea și, uneori, răspunsul la email-uri sau mesaje în numele executivului.

● Prioritizarea comunicărilor și asigurarea răspunsurilor în timp util.



3. Organizarea călătoriilor

● Planificarea și rezervarea călătoriilor interne sau internaționale, inclusiv zboruri, cazare și transport.

● Gestionarea itinerariilor de călătorie și asigurarea că executivul are toate documentele necesare.



4. Pregătirea ședințelor/conferințelor și suport

● Organizarea ședințelor/meeting-urilor prin trimiterea de invitații, pregătirea ordinii de zi și distribuirea materialelor necesare.

● Întocmirea proceselor-verbale în timpul întâlnirilor, urmărirea punctelor de acțiune și furnizarea de rezumate. Aranjarea logisticii întâlnirilor, cum ar fi săli de conferințe sau platforme de întâlnire online.



5. Gestionarea documentelor

● Crearea, editarea și organizarea documentelor, rapoartelor și prezentărilor importante.

● Gestionarea cu discreție a informațiilor confidențiale și sensibile.

● Gestionarea sistemelor de arhivare (fizice și digitale) pentru a menține documentele organizate și accesibile.



6. Coordonarea proiectelor

● Asistarea la planificarea și executarea proiectelor sau inițiativelor conduse de executiv.

● Gestionarea termenelor limită, urmărirea progresului și asigurarea că executivul este informat cu privire la stadiul proiectului.

● Asigurarea legăturii cu echipele interne sau cu partenerii externi, după cum este necesar.



7. Sarcini administrative

● Gestionarea rapoartelor de cheltuieli, a rambursărilor și a bugetelor legate de activitățile executivului.

● Comandarea de consumabile, gestionarea logisticii biroului și organizarea de evenimente.

● Gestionarea sarcinilor personale, cum ar fi programarea întâlnirilor de familie sau gestionarea finanțelor personale, la cerere.



8. Gestionarea relațiilor

● Menținerea relațiilor cu principalele părți interesate, clienți și furnizori în numele executivului.

● Asigurarea că executivul este la curent cu relațiile importante cu clienții sau partenerii.

● Ținerea la curent cu datele-cheie (zile de naștere, aniversări) pentru a ajuta executivul să mențină bunele relații.



9. Rezolvarea problemelor și sprijinirea deciziilor

● Anticiparea nevoilor executivului și abordarea problemelor înainte ca acestea să devină probleme majore.

● Oferirea de informații cu privire la deciziile minore sau filtrarea informațiilor importante pentru executiv.

● Ajutarea la gestionarea crizelor sau a situațiilor urgente prin coordonarea rapidă a resurselor.



10. Asistență strategică

● Sprijinirea executivului în planificarea strategică prin pregătirea de date sau rapoarte relevante.

● Efectuarea de cercetări pentru a oferi perspective sau informații de bază cu privire la subiecte-cheie sau întreprinderi.

● Ajutarea la luarea deciziilor la nivel înalt prin organizarea detaliilor necesare.




CE OFERIM

● Pachet salarial competitiv și beneficii.

● Oportunități de dezvoltare profesională și creștere.

● Un mediu de lucru dinamic și de sprijin.

Descrierea companiei

Sloganul companiei noastre este „împreună pentru perfecțiune”. Acest slogan descrie perfect ceea ce reprezentăm. Împreună cu echipa noastră dorim să oferim cea mai bună calitate clienților noștri în fiecare zi, pentru a oferi o experiență de ciclism extraordinară. Velomobile World s-a născut din pasiune.
Vrei să lucrezi într-un mediu stabil care să îți ofere multe avantaje? Acum ai o super oportunitate de angajare la cea mai mare fabrică din lume care produce velomobile (biciclete) aproape de Reghin, judetul Mureș, dedicată oferirii de soluții de transport inovatoare și sustenabile.
Producem velomobile din anul 2012 pentru export și le trimitem clienților din Europa, Asia, America, Australia sau Noua Zeelandă, în peste 20 de țări.

Publicat 24 Oct. 2024 Reactualizat 24 Oct. 2024 Expiră 23 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.