Asistent Manager
EMAS BUSINESS CONSULTING S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Persoana organizata, autonoma, energica, atenta la detalii;
- Persoana responsabila, dinamica, centrata pe solutii, cu o atitudine proactiva, atentie distributiva si centrata pe solutii;
- Vorbeste fluent limba engleza;
- Cunoaste limba germana si poate comunica cu usurinta in scris si verbal ;
- Absolventa de studii superioare – cunostine primare de contabilitate si drept;
- Persoana cu minim 5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale;
- Foarte bune cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) si Outlook;
- Absolvent/a curs de secretariat/asistent manager – reprezinta un avantaj.
Descrierea jobului
- Operatiuni specifice activitatii de secretariat/receptie ;
- Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii;
- Organizarea si asigurarea necesarului ︁︈︁︈︈︁︁︃︁︈︉pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii;
- Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate etc. ;
- Stabileste intalniri ;
- Tipareste, transmite si arhiveaza documente conform procedurilor interne ale companiei;
- Intocmirea awb-urilor pentru corespondenta livrata ;
- Intocmeste rapoarte/ situatii administrative
- Asigura suport logistic și administrativ pentru organizarea deplasarilor interne si externe precum si a unor evenimente interne;
- Preia apeluri, mesaje, raspunde si/sau le transmite mai departe catre persoanele responsabile ;
- Preia diverse proiecte, le imparte pe etape si le duce la bun sfarsit impreuna cu Echipa ;
- Efectueaza activitati de research, culege, introduce si proceseaza diverse informatii in bazele de date ale firmei, asigurandu-se ca informatia este corecta ;
- Raspunde la solicitari oricand este nevoie.
- Program de lucru: L-V 9:00 - 17.30 – cu pauza de masa
Beneficii
- Mediu de lucru placut si dinamic in care sunt stimulate si recompensate performantele;
- Locatie – Piata Presei Libere ;
- Intelegere din partea managementului pentru situatii speciale, concedii, mini-vacante, dezvoltare personala ;
- Asigurare medicala privata ;
- Prime de Paste si de Craciun
- Salariu: 4000 – 5000 lei net, pentru perioada de proba in functie de experienta.
Descrierea companiei
Emas Business Consulting SRL este o companie de consultanta care activeaza in domeniul accesarii fondurilor europene. Mai multe detalii despre companie gasiti pe site-ul nostru www.emasconsulting.com
Publicat
23 Oct. 2024
Reactualizat
20 Nov. 2024
Expiră
22 Nov. 2024
Joburi similare