Asistent Executiv
Wise Facility Management S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Suntem încântați să anunțăm deschiderea unei poziții de Asistent Executiv. Dacă esti organizat(ă) și proactiv(ă), deschis(ă) la provocări, haide să ne cunoști!
Cerințe:
Abilități lingvistice: cunoștințe de limba engleză constituie un avantaj.
Experiența: minim 3 ani într-un rol similar.
Abilități tehnice: cunoștințe de Microsoft Office și Outlook.
Abilități organizaționale: abilități puternice de multitasking și organizare.
Comunicare: abilități excelente de comunicare scrisă și verbală.
Atitudine proactivă și capacitatea de a rezolva problemele rapid și eficient.
Cerințe:
Abilități lingvistice: cunoștințe de limba engleză constituie un avantaj.
Experiența: minim 3 ani într-un rol similar.
Abilități tehnice: cunoștințe de Microsoft Office și Outlook.
Abilități organizaționale: abilități puternice de multitasking și organizare.
Comunicare: abilități excelente de comunicare scrisă și verbală.
Atitudine proactivă și capacitatea de a rezolva problemele rapid și eficient.
Descrierea jobului
Responsabilități cheie:
Suport administrativ: oferi asistență administrativă la nivel înalt owneri-lor companiei.
Comunicare: gestionezi corespondența, facturile și documentația specifică.
Programare: ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂gestionezi calendare, organizezi întâlniri și evenimente.
Gestionarea documentelor: pregătesti și gestionezi documente și rapoarte; oferi asistență în activități financiare: verifică efectuarea plăților personale din toate sursele și se asigură că acestea sunt efectuate la timp și corect.
Coordonare: planifici și coordonezi evenimentele și întâlnirile echipei.
Sarcini zilnice: oferi suport pentru sarcinile administrative zilnice.
Ce oferim:
Training inițial specific postului.
Oportunități reale de dezvoltare a carierei într-un mediu de afaceri de antreprenoriat.
Mediu de lucru dinamic, într-o industrie în plină dezvoltare și atmosferă prietenoasă.
Asigurare medicală privată.
Bonuri de masă.
Prime de sărbători.
Laptop, telefon.
Suport administrativ: oferi asistență administrativă la nivel înalt owneri-lor companiei.
Comunicare: gestionezi corespondența, facturile și documentația specifică.
Programare: ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂gestionezi calendare, organizezi întâlniri și evenimente.
Gestionarea documentelor: pregătesti și gestionezi documente și rapoarte; oferi asistență în activități financiare: verifică efectuarea plăților personale din toate sursele și se asigură că acestea sunt efectuate la timp și corect.
Coordonare: planifici și coordonezi evenimentele și întâlnirile echipei.
Sarcini zilnice: oferi suport pentru sarcinile administrative zilnice.
Ce oferim:
Training inițial specific postului.
Oportunități reale de dezvoltare a carierei într-un mediu de afaceri de antreprenoriat.
Mediu de lucru dinamic, într-o industrie în plină dezvoltare și atmosferă prietenoasă.
Asigurare medicală privată.
Bonuri de masă.
Prime de sărbători.
Laptop, telefon.
Descrierea companiei
Grup de companii romanesti.
International Work Finder: Înțelegem perfect nevoile pieței muncii din România și îți oferim soluții personalizate și rapide. Garantăm pentru un proces simplificat de recrutare al forței de muncă asiatice, transparență și adaptare la nevoile companiei tale.
StratoSpark:Firmă pentru montarea panourilor fotovoltaice - servicii complete pentru tine sau pentru afacerea ta.
International Work Finder: Înțelegem perfect nevoile pieței muncii din România și îți oferim soluții personalizate și rapide. Garantăm pentru un proces simplificat de recrutare al forței de muncă asiatice, transparență și adaptare la nevoile companiei tale.
StratoSpark:Firmă pentru montarea panourilor fotovoltaice - servicii complete pentru tine sau pentru afacerea ta.
Publicat
7 Oct. 2024
Reactualizat
4 Nov. 2024
Expiră
6 Nov. 2024
Joburi similare