Asistent comercial
THIRARD BALCANI SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii liceale/universitare finalizate;
- Cunostinte de limba franceza sau engleza ;
- Cunostinte operare PC : MS Office, Ciel ERP (reprezinta un avantaj) sau un alt software de contabilitate/gestiune;
- Buna capacitate de organizare, de prioritizare a sarcinilor si un simt de raspundere ridicat ;
- Aptitudini de comunicare;
- Abilitate de a se ocupa de proiecte multiple in acelasi timp;
- Competenta in colectarea si interpretarea datelor si compilarea informatiilor de management ;
- Disponibilitate pentru munca la sediul companiei (L-V)
- Cunostinte de limba franceza sau engleza ;
- Cunostinte operare PC : MS Office, Ciel ERP (reprezinta un avantaj) sau un alt software de contabilitate/gestiune;
- Buna capacitate de organizare, de prioritizare a sarcinilor si un simt de raspundere ridicat ;
- Aptitudini de comunicare;
- Abilitate de a se ocupa de proiecte multiple in acelasi timp;
- Competenta in colectarea si interpretarea datelor si compilarea informatiilor de management ;
- Disponibilitate pentru munca la sediul companiei (L-V)
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Asigura urmarirea si inregistrarea comenzilor de vanzare in sistemul informatic (reprezinta avantaj cunostinte Ciel): programarea comenzilor clientilor si ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂mentinerea contactului cu acestia;
- Urmareste fluxul zilnic in portalul electronic de schimb documente;
- Asigura suport administrativ pentru echipa de vanzari;
- Transmite ofertele comerciale si documentele contabile clientilor: facturi, avize etc.
- Raspunde cererilor adresate prin e-mail si telefon;
- Actualizeaza baza de date si dosarele societatii;
- Realizeaza rapoarte de activitate (comenzi, oferte transmise etc.)
Beneficii:
Decontare abonament transport;
Asigurare medicala privata;
Tichete de masa
Al 13-lea salariu;
Nivelul salarial se va stabili la interviu in functie de abilitati si experienta
- Asigura urmarirea si inregistrarea comenzilor de vanzare in sistemul informatic (reprezinta avantaj cunostinte Ciel): programarea comenzilor clientilor si ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂mentinerea contactului cu acestia;
- Urmareste fluxul zilnic in portalul electronic de schimb documente;
- Asigura suport administrativ pentru echipa de vanzari;
- Transmite ofertele comerciale si documentele contabile clientilor: facturi, avize etc.
- Raspunde cererilor adresate prin e-mail si telefon;
- Actualizeaza baza de date si dosarele societatii;
- Realizeaza rapoarte de activitate (comenzi, oferte transmise etc.)
Beneficii:
Decontare abonament transport;
Asigurare medicala privata;
Tichete de masa
Al 13-lea salariu;
Nivelul salarial se va stabili la interviu in functie de abilitati si experienta
Descrierea companiei
Societatea Thirard Balcani este filiala in Romania a grupului francez Thirard, fiind specializata in distributia si comercializarea produselor de feronerie.
Publicat
10 Sept. 2024
Reactualizat
28 Sept. 2024
Expiră
10 Oct. 2024
Joburi similare
- 17 Sept. 2024
Asistent Comercial-Back-office
ALIRA RECRUITMENT SRL
Targu-Mures, Ludus, Tarnaveni, Iernut3000 - 3500 RON net / lună - 26 Sept. 2024
Asistent comercial Baia Mare Timisoara Arad Satu Mare Oradea
NEW YORKER ROMANIA SRL
Arad, Baia Mare, Oradea și alte 2 orașe - 25 Sept. 2024
Asistent comercial - Iasi, Suceava, Bacau, Cluj, Turda
NEW YORKER ROMANIA SRL
Bacau, Cluj-Napoca, Iasi și alte 2 orașe