Asistent comercial
SODINAL SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Persoana energica, amabila si voluntara
- Studii economice sau de contabilitate
- Cunostinte de contabilitate primara si gestiune
- Engleza sau franceza fluent
- Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- Cunoasterea programului de contabilitate WIZZCOUNT constituie un avantaj
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa
- Perseverenta, corectitudine, implicare, flexibilitate, adaptabilitate
- Capacitate de planificare si organizare
- Studii economice sau de contabilitate
- Cunostinte de contabilitate primara si gestiune
- Engleza sau franceza fluent
- Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- Cunoasterea programului de contabilitate WIZZCOUNT constituie un avantaj
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa
- Perseverenta, corectitudine, implicare, flexibilitate, adaptabilitate
- Capacitate de planificare si organizare
Descrierea jobului
Postul are drept scop asigurarea asistentei comerciale a 2 manageri de zona.
- Realizarea de oferte catre clienti conform cerintelor ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂managerilor de zona
- Preluarea comenzilor si operarea comenzilor atat a clientilor cat si catre furnizori
- Realizarea dispozitiilor de livrare pentru informare depozit conform comenzilor
- Cautarea si contractarea de transporturi conform comenzilor
- Emiterea de facturi catre clienti
- Realizarea de exporturi
- Introducerea in gestiune a facturilor si emiterea de facturi
- Intocmirea de rapoarte si documente
- Respectarea procedurilor de gestiune si contabilitate
- Verificarea fiselor de cont ale clientilor si informarea in consecinta a managerilor de zona
- Suport operativ pentru colegii de departament
- Suport organizational pentru evenimentele societatii
- Asigurarea permanentei telefonice
- Realizarea de oferte catre clienti conform cerintelor ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂managerilor de zona
- Preluarea comenzilor si operarea comenzilor atat a clientilor cat si catre furnizori
- Realizarea dispozitiilor de livrare pentru informare depozit conform comenzilor
- Cautarea si contractarea de transporturi conform comenzilor
- Emiterea de facturi catre clienti
- Realizarea de exporturi
- Introducerea in gestiune a facturilor si emiterea de facturi
- Intocmirea de rapoarte si documente
- Respectarea procedurilor de gestiune si contabilitate
- Verificarea fiselor de cont ale clientilor si informarea in consecinta a managerilor de zona
- Suport operativ pentru colegii de departament
- Suport organizational pentru evenimentele societatii
- Asigurarea permanentei telefonice
Descrierea companiei
SODINAL este unul din principalii furnizori de produse, echipamente, ambalaje si piese de schimb pentru industria vinului din Europa de Est, cu filiale in Romania, Bulgaria, Republica Moldova si Republica Macedonia de Nord.
Publicat
28 Aug. 2024
Reactualizat
19 Sept. 2024
Expiră
27 Sept. 2024
Joburi similare
-
-
- 17 Sept. 2024
Asistent Comercial-Back-office
ALIRA RECRUITMENT SRL
Targu-Mures, Ludus, Tarnaveni, Iernut3000 - 3500 RON net / lună