Asistent(a) Master Data (Brasov - on-site)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii medii/superioare
- O bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office, mai ales Excel
- Cunoștințe SAP - constituie avantaj
- Limba engleză/germană nivel mediu
- Capacitate de prioritizare, planificare, analiză și sinteză
- Gândire organizată, analitică şi flexibilă;
- Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
Descrierea jobului
În echipa ︃︁︆︄︇︈︉noastră, după perioada de integrare alături de un mentor, te voi ocupa de gestionarea bazei de date furnizori și articole: introduceri și modificări date de bază furnizori și articole.
Vei menține înregistrările de date de bază în sistemele companiei la cel mai înalt nivel de precizie, iar atenția deosebită la detalii și cunoștințele foarte bune în Excel te vor ajuta să monitorizezi acuratețea, validitatea și caracterul complet al datelor și să corectezi, după cum este necesar.
Suntem convinși că vei găsi cu ușurință soluții la problemele întâlnite și că vei putea face propuneri de îmbunătățire, acolo unde este cazul.
Vei contribui la satisfacția clienților noștri prin introducerea, verificarea și modificarea prețurilor articolelor (reclamă sau prețuri speciale)
Abilitățile excelente de comunicare și relaționare îți vor facilita colaborarea cu departamentul de Achiziții și cu furnizorii. Daca știi limba germană, îți va fi foarte ușor sa afli noutățile în ceea ce privește implementarea SAP, dar și cu limba engleză te vei descurca foarte bine. Daca ai deja experiența cu SAP, ai un atu, dar dacă nu, putem învăța împreună.
Ti-am păstrat un loc in echipa noastră de Masterdata!
Oferta:
Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă
Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun*
Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție*
Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi*
Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei
“Mens sana in corpore sano” prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una
Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre
Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III*
Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar*
Dacă esti iubitor/iubitoare de lectură sau vrei să investești în dezvoltarea ta personală, te poți bucura de parteneriatul pe care îl avem cu Bookster
*acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Munc la nivel de unitate
Informare:
Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare – recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro)
Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
Descrierea companiei
Selgros Cash&Carry este parte din portofoliul Transgourmet Holding AG, a două cea mai mare reţea B2B şi food service din Europa, cu operaţiuni în șapte țări europene (Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia). Preluarea rețelei de către Transgourmet confirmă atenția crescândă pe care Selgros o acordă pieței gastro și evidențiază calitățile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenței și pasiunea că bază a oricărei acțiuni.
Selgros Cash&Carry România a intrat pe piață în anul 2001 prin decshiderea primului magazin în Brașov și este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc. In prezent, Selgros deține 23 de magazine în România și se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect.
Obiectivul nostru este de a servi calitate și prospețime profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienți și comunități puternice acolo unde suntem prezenți, scrutăm viitorul pentru a fi mereu utili și de încredere.
Clientul este în centrul activității Selgros și ne îndeplinim zilnic misiunea de a îi oferi un sortiment bogat și diversificat, de o calitate înaltă la prețuri avantajoase și servicii excelente.
Notorietatea și succesul Selgros se datorează calităților, abilităților și efortului conjugat al tuturor colegilor noştri, care şi-au însuşit principiile și valorile companiei și le transpun cu pragmatism în activitatea zilnică.
Astăzi echipa Selgros România are peste 4493 de membrii, feicare dintre ei la fel de important și de valoros pentru companie, muncim cu placere împreună, ne implicăm, ne asumăm responsabilitățile, ne perfecționăm zilnic și ne facem meseria eficient în beneficiul clienților și companiei. Suntem dedicați muncii noastre, ne bucură întotdeauna lucrul bine făcut și ne dorim să facem ziua mai bună tuturor celor ce ne trec pargul.
Te așteptăm să faci parte din Clubul profesioniștilor Selgros!